Tuesday, September 01, 2009

Meli lagu

Semadi ngetatka diri atas kerusi massage, nyu bepeda ka YouTube ba iPhone aku tumu pagi tadi. Aku alu ngiga sekeda video Zee Avi .. rindu aku ninga lagu Christmas iya, dia aku alu ngorder lagu nya enggau 2 iti agi lagu Zee ari iTunes.

Gaga ga asai ati meda bakat anak Sarawak ditemu orang luar ari Malaysia. Terunding ga aku maya aku ninga lagu Christmas Zee ... nadai begau kini bala sida taliban ari Malaysia ninga anak Melayu belagu pasal ngintu Christmas?!

Gaga mega aku meda video Zee belagu atas pentas ba show Carson Daly. Sapa penyanyi ari Malaysia bukai bisi kala diundang belagu ba show baka enggi Carson Daly? Nah, endaka bisi kelebihan kitai ari Sarawak?! mrgreen (numpang bangga, bah!)





Puteri's Signature

8 comments:

  1. aku pan deka numpang bangga !! nyu majak bajik iya peda aku. hmmmmm...bisi meh jaku sida 'taliban' kolot nya ila, pasal iya ke belagu X'mas nya. Enggai enda mandang ke sida iya pan nemu 'rah-rah' mansut ke penemu petang sida iya ke dunya luar! Minta puji aja!

    ReplyDelete
  2. Last Christmas udah lagu Christmas iya dah pansut. Engka sida taliban enda perasan kini?

    Actually bisi ga orang comment ba youtube pasal lagu nya, lagu christian ko siko ... apalah?! No religious message in that song! Sekeda ka more open minta iya belagu pasal puasa enggau hari raya agi ... haha.

    ReplyDelete
  3. malaysia nadai taliban tall Iban bisi hehehe = di malaysia maioh bala JI - kapa sida kisuk kediri ukai sida bisi pengawa ka menyana ( ari nya demo ba shah alam ketegal ka ngaga Hindu Temple dia engai sida ngasuh laban 70% muslim kenu - sigi runding jai ukai urang mai sida masul Hindu nya meh dadakkkkkkk

    ReplyDelete
  4. urang mdah yaa anak menteri ari serawak bah.t ang nda nemu anak sapa..

    ReplyDelete
  5. orang sarawak sigi mayoh talented, semina bedau dikelala bak mata dunia...ari segi musik, art, enggau mayuh macam agi! tumpang gaga meh aku ditu puteri!

    ReplyDelete
  6. Andan, sigi dadak meh nya!! Enti pasal orang bukai nadai sida ibuh enti sida ngemedis ati orang, tang ba kitai enda tau salah mimit kitai pasal sida!

    coki, aku bisi macha some where iya ari Miri .. sapa menteri ari Miri .. nadai sik ga .. hehe, except sida cina.

    Ben, nya meh kitai Sarawak enti nganti recording contract ari KL enda ibuh aja, engka siko dua aja ampit, tang Zee bisi kelebihan, iya nulis lagu jaku English, so bisi lah orang luar negeri notice iya, nah enda ka untung iya recording contract pen ari US!

    ReplyDelete
  7. Sigi baka sekeda orang ba Msia nya Puteri, enda tau meda anak bansa berjaya ba menoa luar, mesti ka dikondem. Third world mentality!

    I wish Zee Avi the best in everything. :o)

    ReplyDelete
  8. Cemburu, kini?!

    Yes, I wish her every success in her career, too. Kemaya agi bakat ari Sarawak tebilang ba dunya?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...