Sunday, September 20, 2009

Meda Map


Gamal apai ngajar bala anak meda map, pagi tadi sebedau kami mupuk ka gereja. Map nya ba Bible anembiak mit. Bakaka tak nemu aja saduai dua iku nya lebuh daddy ka madah tu nama tempat nya, tu tempat ka berimbai nya, tu menua alai Tuhan Jesus ada ...

Rindu ga aku ninga bala anak aku nemu pasal pengarap, nemu pasal kuasa Tuhan. Besembiang meh kami sebilik ngambi ka bala anak ngemeran ka utai dipelajar enggau utai diajar pasal pengarap.



Puteri's Signature

3 comments:

  1. auk, anang enda ngajar bala anak pasal pengarap... nadai pendekatan bukai ti manah kena ngajar anak jadi mensia ti beguna/ngasi...

    ti senang join kami meh ba www.shallommalaysia.ning.com

    ReplyDelete
  2. Aku sigi rindu mai meda anak mit di ajar pasal pengarap. Nya meh t ulih aku ngasuh bala anak ngau orang belajar pasal pengarap ba sunday school. Amanda ngau Axerus sigi besampi dulu seduai iya sebedau makai.

    ReplyDelete
  3. Amat munyi ko nuan,Walt. Dunya diatu mayuh penguji, kelalu mayuh penemu sekular ...

    Anna, nya meh aku keran ngasuh anak aku besekula ba sekula Christian. Mayuh utai dipelajar saduai pasal pengarap ukai ari Sunday School tang ari sekula sida .. sekula Christian. Sayau kitai di Malaysia nadai tau muka sekula bakanya.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...