Thursday, September 03, 2009

Sarapan Pagi

Ngerajin diri aku pagi tadi, ngaga omelette bechampur enggau undang .. ditambah enggau daun sup, enggau cheddar cheese.

Enti nunda ka ati endang semangkuk wantan champur tu digiga. sad Endang tu belama diorder aku ma duduk ba kedai kupi alai kami duai Andan betemu kutai.

Ba menua kami ditu sida bubur baru bisi dichampur sida perut, ati, enggau darah babi. Wantan nadai. Bubur tu selalu diorder ma bisi duduk ba restoran Lan Sandwiches di Sacramento. Engka orang Vietnam enda nemu wantan tau dichampur enggau sida perut, ati enggau darah babi, kini?!

Bah, nama utai dempa kita maya breakfast tu tadi? mrgreen

Puteri's Signature

4 comments:

  1. Meliur meda breakfast nuan nya!! miammmmm...enggi aku, mesti ngirup ai kopi susu, enti enda, enda sah asai breakfast nya hehe...udah nya makai dua iti milk bun enggau 'speculoos' spread. Baka nutella spread tang asai 'biskut butter'. Product ari Belgium. Nyu promote ke 'speculoos spread' ditu aku tu... :-)

    ReplyDelete
  2. Aku enggai entu makai utai manis maya breakfast .. ngiga utai masin! Tea time baru ngiga utai manis!

    ReplyDelete
  3. Rajin urang begaga ka heavy breakfast saritu eh! Sedap. Aku ko sama enggau nuan wai. Enda berapa entu ka makai utai ka manis maya breakfast. 'Heavy breakfast' di giga aku. Tang, mun udah nama tulang siko datai malas, a bowl of cereal, waffle with peanut butter, ham toast, vegemite toast nya meh senang di gaga.

    ReplyDelete
  4. Charlene, tumu dani, tumu ga perut lapar!

    Aku jarang makai toast or cereal for breakfast. Enti aku lapar jauh malam, nya baru aku makai cereal! ;-)

    Vegemite toast, eeeeek! Hahaha!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...