Friday, September 25, 2009

Begagai ka buntak



Bendar aku betitih ka buntak "bilun kuntit" sahari tu! "Bilun kuntit" ku kami ngangau buntak tu maya agi mit kelia! Aku enda nemu pan nama Iban buntak tu.

Sigi baka kitai ti ka nyadi jurugambar meh nya. Ngambar sida buntak ukai nya bakaka ngasuh mensia duduk jenuh lebuhka digambar! Buntak sekejap aja nutu sida daun tauka bunga alu terbai iya. Ni iya angin niup sida dan rumput alai buntak nya inggap. Nadai meh gambar terang enti utai digambar enda jenuh.

Nya meh sahari tu aku betitih ka dua iku dragonfly ti bisi terbai kin kitu sebelah kebun bunga aku. Siku terang agi churak iya, alu siku nya meh ditith aku.

Rindu endar ga begambar ka utai! mrgreen Gambar bukai buntak tu tau dipeda ba photoblog aku. Abas la ....

Puteri's Signature

7 comments:

  1. "Selibuh" ko kami ba Samarahan...

    ReplyDelete
  2. Nya nama iya, pia Ken? Selibuh, huh. Ok!

    ReplyDelete
  3. Anonymous9:32 AM

    hehehe... nya lah, lain menoa lain ga nama utai nda pia. Bisi nya ngasuh geli ati meh ninga... jako org saratok di kumbai tawir = dragonfly (nti direct translate nie nda geli ati, nyau "nagaterebai"..hehe)& buntak = grasshopper

    ReplyDelete
  4. amat ka nuan anonymous....melayu ngumbai nya kelentit. ketegal ke nemu meleku ke tubuh iya ke belakang, nyu entah2 baka gamal huruf 'C'. ari mit aku ngumbai nya 'indu kelentit', baru diatu nemu nama iya kumbai kitai 'tawir'......ahahaha

    ReplyDelete
  5. Tawir? Huh? Buntak nya grasshopper? Buntak ukai generic name for insects kah? Insects = indu utai? Hahaha, aku enggai ngena jaku "indu utai" enggaika lain reti iya lagi!

    Kelentit? Ah, engka nya meh pun jaku "bilun kuntit" ... helicopter! Heheh, kasih amat sekeda kitai tu enda entu nemu nama sida indu utai! Apa nama "lady bird" dalam jaku Iban tadi?

    ReplyDelete
  6. Anonymous10:32 AM

    hehe... nya meh, maioh macam ka ngasuh geli ati, agi mit sigi ti dikumbai lady bird meh "eeeh.... nie nya indu burung... nya lah indu kemindang (jako org S'tok)"..ko apai xplain & nundi kami...hahaha... "kelentit", nie nda engkakah.. jako kitai Iban di S'tok tau di kumbai "private part" kitai indu... maio belaya sigi nya meh jako kena ngemedis ka ati kaban....

    ReplyDelete
  7. Anonymous11:09 AM

    au ya meh sigi cgroup cda inserts,tang meh ba jako kitai iban @ interpretation selalu ya indu utai baka, indu gerinang, lalat, langgau, singut, engkerawai, pantak, indu buyah...etc dikumbai indu utai. amat ko nuan nya, "indu utai" is subjective point & in most favorable tau sama tau lah..hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...