Tuesday, September 08, 2009

Gred Satu

Sahari tu, hari keterubah taun sekula 2009-2010 ba sekula baru Denice saduai Duncan. Sahari tu meh keterubah iya saduai betemu enggau pengajar baru saduai. Ko Denice lebuh kami agi dalam kerita, "I can't wait to meet my new teacher."

Apin saduai mupuk ka sekula aku ngambi gambar saduai .. maklum lah first day in 1st Grade! Kathy, pangan aku, ngasuh aku nulis ba kertas "1st Grade" alu asuh saduai megai kertas nya lebuhka ngambar saduai. "Do you it every school year", ko iya. Good idea! Bisi ga nyadi pengingat dudi ila.

Sekula tu enda besai, mina 9 iku aja sida dalam gred satu. Tu gambar saduai ba courtyard sekula sida.

Tu gamal sida udah duduk dalam kelas. Peda Duncan nyu bepegaika pala! Engka agi belala tinduk! Tang taja baru bekelala enggau bala ba kelas, Duncan sigi enda malu. Mayuh utai ditanya alu enda lembau ngangkat ka jari.

Aku enda nemu bansa pengajar sida nya, nama munyi nama Jipun tang gamal enda ga baka Jipun .. engka bisi darah champur.

Tengah hari lagi, maya lunch time ba sekula, aku ka volunteer time mimit din. Endang diperansang bala apai indai volunteer ngemata bala anembiak maya recess enggau lunch time. Malu ga aku enti ditemu nadai kala volunteer time, ukai enda nemu bala sida cikgu sapa orang volunteer alu sapa enda deh! mrgreen

Puteri's Signature

11 comments:

  1. Berupai tinggi agi Denice ari Duncan maya tok, ila Duncan mesti tinggi agi ari Denice nganti maya udah masuk sekula tinggi.

    ReplyDelete
  2. Apu, sinu meda mua duncan ka nurun sekula baru. Agi lelenggau ka sekula lama meh ia neh...
    Ba gambar ke penudi nya, haha... ngantuk ka pedis pala duncan diak?

    ReplyDelete
  3. Chris, amat sinu ninga iya madah iya miss Mrs Ross (teacher iya ba kindy). Minta anjung ngagai sekula lama meh iya laban iya ti ka betemu enggau Mrs Ross.

    Haha, biasa Duncan nya, enda ulih jenuh, sekejap aja duduk straight, dah nya mayuh ulah .. easily ditracted.

    Ben, sigi mit meh Duncan ari Denice .. arap ka mesai apai iya dudi ila! Rugi bisi purih orang besai tang enggai enda nitih purih kitai Iban ka mit! Hahahaha.

    ReplyDelete
  4. Duncan sigi cute, agi ingat maia kitai dalam van, iya ti nusoi macam cerita, enda ngetu. Ha..ha.. iya ti ngasoh Ronnie anang musin gereja St. Faith agi. Geli ati aku maia ingat ka nyak.

    Agi nuan ingat, Duncan ti niki baru ngagai flat minta pemendar deka main Cornelius & Clifford nganjung kita pulai ka Hotel.

    Bala anak selalu ngenang & besebut pasal Duncan.

    ReplyDelete
  5. LC, ingat meh aku, kati ku jaku iya, enda entu ingat agi aku, tang nya meh ngasuh kitai ketawa .. amat agi belala tedah begulai enggau anak nuan dua iku nya .. mai saduai bemalam ba hotel! Haha.

    Ni blog nuan? Dah tutup kedai kah?

    ReplyDelete
  6. Oh bless Duncan! Haha.

    Excited aku meda Denice duduk ba depan sekali! Bisi potensi nyadi pelajar cemerlang! :)

    ReplyDelete
  7. tekena delete blog aku, baru udah diadu aku ari pun. Nasib ga sekeda gambar agi disimpan aku. Sekali tu, Ronnie enda ngasoh aku nyerita tauka nulis nama orang ba blog, bisi orang meri comment. Nya kebuah blog aku nadai bisi cerita semina gambar n topic aja.

    Ngenang pasal Duncan, iya nembiak ti friendly, nemu berandau enggau orang, enda kira tuai tauka nembiak.

    Cynthia rindu ka iya, landik bejako n betusoi ka cerita ko iya.

    Clifford & COrnelius agi belala meh begulai enggau Duncan.

    Agi aku ingat, Duncan ti nganu Glenn laban ti ka amai ngachau Denise, nemu nyaga Denise iya. he..he..

    ReplyDelete
  8. Dor, enda berasai nuan ila, Duncan & Denise nyau udah besai. Enti kitai ngira taun ke endur sida belajar sebedau masuk kolej, asaika agi lama tang nadai berasai amat sepi aku. Cute amat Duncan megai pala,baka ke mayuh utai dirunding!

    ReplyDelete
  9. LC, enda ulih recover kah blog nuan nya? Blog lama aku ti udah didelete, ulih diidup aku baru laban ba dashboard bisi ayan kutai nanya enti aku ka ngidup ka blog nya baru. Nuan nadai meda enggi nuan nya dia?

    Duncan nya sigi protective .. iya enggai meda aku nganu akak iya nya! You are mean, ko iya. Hahaha.

    Rita, arapka jampat meh asai iya ... kekadang irau ka ngerunding umur diri ka tuai, anak agi biak ...

    Haha, amat baka mayuh utai dirunding meh nya, pelaba aku sayau ka diri enda ulih meda sida kartun ba tv!!

    ReplyDelete
  10. Enda ulih, nya kebuah aku lalu upload gambar ti dikemisi aku ngelama tu. Nasib ga aku bisi nyimpan samoa gambar ti last year dalam thumb drive aku.

    Enda ngawa ga, aku udah upload gambar sekeda. Agi ngena nama ti lama : randau indai starz.

    Lyana bisi tetemu ka blog baru aku nya.

    Enti enda salah aku Duncan madah ngagai Ronnie : dont go round and round again, he..he..

    Aku nusoi ngagai Ronnie, senyum iya.

    ReplyDelete
  11. Flo, arapka amat meh Denice nya bisi potensi pelajar cemerlang! Heheh, tang iya sigi more advannced ari Duncan when it comes to reading. Duncan rindu amat ba sekula nya laban bisi bigger and older boys dia .. iya rindu agi bemain enggau sida nya ari sida ka sekelas enggau iya.

    LC, bisi aku meda blog nuan kutai, nadai udah utai kutai .. lagi aku ngabas baru.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...