Saturday, September 05, 2009

Pengawa lemai hari lima

Ma lemai hari lima kami menyanak selalu nganjung diri makai ba luar, udah tembu makai alu suping.

Demalam kami makai ba restoran Italian ti popular amat, enda jauh ari Walmart ti alai kami suping udah ke makai. Diasuh orang nganti 20 minit meh kami ba restoran laban mayuh orang. Semadi ti tenguk ka pemakai Italian meh sanggup nganti!

Tu pengawa Duncan saduai Denice. Enda tau mansa utai baka tu, enda tau enda nepan. Selalu iya, ma mansa nya jampat jampat laban enggai muai jam nganti saduai nepan utai nya!

Tekenyit aku meda sekeda pakaian musim chelap udah pansut ba Walmart. Kemaya ti ka ngansing kasut but tu?! Hari ba menua kami ditu tak agi angat endar! Mina kemari aja bisi chelap mimit, dua hari ke udah tak 38° C pengangat hari ba endor kami! eek

Sida kasut musim panas agi ga dijual. Enti aku ka meli sida kasut tu kapa aku enda nganti maya clearance sale baru tu lagi.

Peda Denice, alu beguai nyengkau kasut ka bekaler kalas. Ukai nya saiz iya tang enggai enda angan angan bekena ka kasut plastik nya laban ka bisi bunga ba kasut nya. Endang ka endar ngenara diri anak aku nya! wink

Sahari tu lagi, aku ka nganjung saduai nya beguntin buk. Hari dua tu ila, berengkah meh saduai sekula .. masuk grade 1. Kemari nyu sinu ati diri Duncan, madah ka diri lelengau ka Mrs Ross, pengajar sida ba kindergarten kutai. Aku pan nyu sinu ngenang nadai siku pangan ari sekula lama saduai bisi masuk ba sekula endur saduai taun tu.

Naka tu aja cherita aku sahari tu. Have a happy weekend!

2 comments:

  1. apuuu amat tumu endar udah nyual winter boots nya!!

    Enjoy your weekends too !! :-)

    ReplyDelete
  2. Amat tumu amat peda aku perengka musim chelap udah dibantai ba kedai! Tu lah maya kitai ngiga sale ka sida perengka musim panas ... baka sida bikini ... er ... ;-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...