Tuesday, September 22, 2009

Temuai

Kemari, pangan lama Doug bisi nemuai ngagai kami. Bisi enam taun kami nadai betemu enggau iya laban iya ka diau di Kansas din.

Lemai nya tumu kami nurun mai Ed makai ba Rice Bowl awakka ulih tumu ga pulai. Aku enggai bala nembiak laun tindok laban hari siti hari sekula. Nya meh, jam apin pukul 5.00 lemai kami udah nunga utai dempa!

Apu, amat lama aku enda makai pemakai baka tu, ko Ed. Ingat aku maya kitai ka makai ba tebing tasik enggau apai nuan suba, ko iya ga agi. Ed kala dibai kami raun ka Malaysia dalam taun 2002.

Aku ngorder lima macham lauk. Akai, nya baru berentak! Puas asai nyawa (ti enda tepantup makai french toast pagi nya!) aku lemai nya! Tulang kerigai stim atas daun lotus .... mmmmm!

Duncan saduai Denice enggai negu "pencuci mulut" tu. Nyamai ga eh ... buah rungan enggau white fungus .. pelaba aku lah utai ti baka kulat nya.

Aku ngasuh sida empat begambar ngimbai kerita sewa Ed. Lawa amat kerita PT Cruiser convertible dikena orang bujang nemuai ngagai kami. Udah makai lemai ba restoran, Ed alu pulai ngagai rumah menyadi iya di San Francisco. Ujung minggu tu lagi baru iya pulai ka Kansas.

Doug alu madah, iya ka nemuai ngagai Kansas baru ila. Huh. Taun 2000 suba kami ka bisi nemuai ngagai Ed di Kansas. Diatu ka pedis mimit mindah, pedis mai nembiak mit dua iko!

Puteri's Signature

7 comments:

  1. apuu sigat amat ... kereta ke kena iya nya!

    ReplyDelete
  2. Haha, endun, kumbai aku nuan ngumbai orang bujang nya sigat!! Paduhal kerita dikumbai iya sigat!

    ReplyDelete
  3. Nama bak belakang alai kitak begambar? Alang2. Nama enda ngambi ari mua kerita pu deh? Photographer agi mabuk kenyang makai utai di dempa nak? kehkeh.

    ReplyDelete
  4. Ohhh Cruiser nya.. Crusher ko kami duai laki ku ngangau kerita nya... bisi bah ba Kuching tu ..... tang ukai original Cruiser, Korea made.

    ReplyDelete
  5. charlene, bisi aku ngambar ari depan, ari tisi bisi meh enggau orang bujang posing macho ngimbai kerita nya!

    Pat, baka gamal Cruiser nya ga korean crusher? Nadai aku udah meda kerita shape baka nya di Miri din kutai.

    ReplyDelete
  6. sulu mata engkudu1:43 PM

    Puteri,dni alai menua kita makai nya? apa nama tempat nya?

    ReplyDelete
  7. Nama restoran nya Rice Bowl, ba west Florin Road di Sacramento, California. Ma nuan makai dia, nuan mesti minta menu mit - menu besai disadung sida ngagai orang bekulit putih!! Laban sida udah teleba enggau kami enda sida nyadung menu besai nya agi.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...