Wednesday, September 09, 2009

BBQ Hari Pekerja

Kemari aku ka mantai cherita kami ka bbq kena Hari Pekerja tu kemari, tang cherita bala nembiak ka baru masuk gred satu ga berat agi ditusui!

Sekali tu bisi siku nembiak benama Daniel enggau kami. Siku tu bisi datai sahari nya nulung Doug gawa meresi teradu ti penuh laban daun, enggau meresi patio ba depan rumah. Meda iya endang ari pagi ka udah gawa, aku alu mai iya makai enggau kami .. kala nembiak lapar nulak jemputan makai?! Heheh.

Duncan enda entu ka makai sida janik, dagin sapi, manuk enggau jagung ... dipajak baru ka, nya pan semadi. Enti pasal ais krim, enda ibuh sebut. Peda gamal orang nyirut ais krim? Gaga nyadi sup ais krim nya ku iya, awak ka nyamai disirut.

Ku aku madah ngagai Doug, kitai enda tau enda ngatur BBQ baru ila kedung hari agi angat. Ma hari udah mupuk chelap ila, nadai pan aku tu ka dibai duduk ba luar ngelaban chelap!

Puteri's Signature

2 comments:

  1. Sama meh seduai jedun mit kami nya y. Mun nadai dipajak, sigi enda makai meh nya. Alit ngak ati ku kadang2. Mun di padah ka ais krim sigi iboh agi. Ia empu nyekup ais krim nya enggau sudu! Balat pemintar sidak neh enggau kitai? :P

    ReplyDelete
  2. Ti ngasuh ati alit, kati ko tan enda makai? Mina makai utai sengapa?! Nya ko aku madah ka Duncan ni tulang dianjong begagai enggau nembiak besai ari iya ba sekula enti enda entu ka makai?

    Sida ais krim sida chocolate chip cookies, sida oreos enda ibuh sebut agi, endang selalu minta .. nya lah enggai nyimpan stock kelalu mayuh ba rumah!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...