Friday, September 04, 2009

Cherita (semadi nadai) hari lima

Aku ketawa macha blog post Lyana pasal pukat emplawa ti mayuh sebelah rumah iya ti ditinggal iya maya iya kemisi tu tadi.

Enggi kami bakanya meh, bakaka nadai orang dirumah maya aku kemisi tu tadi. Iya bisi ga orang, tang orang ka ditinggal enda ibuh ka utai baka nya. Sebelah pintu enggau jendela endang abis dibalut pukat emplawa.

Enda patut ga aku nganu orang ka ditinggal maya kemisi tu tadi! Sekumbang aku udah pulai mina mua pintu ruai aja udah diberesi. Sebelah dinding enggau jendela belakang rumah agi dibalut pukat emplawa. Lembau meresi utai dia, nganti hari udah mupuk chelap mimit ila.

Tu gamal emplawa ti betansang sebelah dinding enggau sebelah jendela enggau pintu. Manah aku nadai meda sida black widow taun tu! Nya baru aku enggai meda laban bisa gigit emplawa tu.

<*)))>< <*)))>< <*)))><


Kasih amat aku ninga orang serumah enggau Andan ninggal ketegal penyakit H1N1. Bala anembiak menua kami ditu baru berengkah nurun sekula, alu irau ga ati aku laban sida begulai enggau orang mayuh.


Uji kitai bela ngena pesen baka siti tu, kena kitai nyaga diri ari dijangkit H1N1? Enda ga kiruh bebelika sida tuping!

Nama cherita semadi nadai bala kita sahari tu? mrgreen

Puteri's Signature

5 comments:

  1. hihihi...baka ke besemaya tuo ngemansut ke post sebaka sekali tu.....

    enggai enggau ngena baju baka nya, enda gap !! hehe

    ReplyDelete
  2. Hehehe, amat endar ka pukat emplawa malut dinding belakang rumah .. ba back patio aku .. akai .. ka dipanchit enggau ai, kapa kiruh vacuum!

    Enggai nuan ngena pesen bakanya pia? Ee, lawa pesen nya, ma udah datai dirumah alu nyadi turtle neck ga iya! Hahaha.

    ReplyDelete
  3. Hehe...
    nti ngena baju nya sendat seput aku. Alu sengak meh kaban ..
    Enda alah luput tengah pasar ngena baju nya...

    ReplyDelete
  4. Eh! Manah ndar pesen baju nya. Ka aku ko ;P. Ulih ngena dlm bilun benun swine flu tu. Bukai nya aja, sapa-sapa tek kuat beketut nya, akai! Beguna amai time nya. Enda payah begiga ka sapu tangan y!

    ReplyDelete
  5. Haha, Chris, sigi sendat seput ngena baju baka nya! Apa agi kita ka bisi sakit sengak! Tang enti serious outbreak H1N1, eeh, bekareh aku ngena baju nya! Haha.

    Charlene, aku pan ka ngena baju nya dalam bilun! Thank God, kami menyanak nadai enggau orang sakit maya pulai cuti tu tadi. Bala sida cabin pan nadai siko betuping, enda baka maya kami ka mansang suba!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...