Wednesday, September 16, 2009

Asa ati


Sahari tu bendar aku engkining jendela engka tak bisi meda trak UPS datai nganjung barang ka diorder aku ari Amazon. Aku sigi nemu utai nya datai sahari tu laban udah meda UPS package tracking pagi tadi. Lebih seminggu aku ka nganti barang nya datai.

Maya jam pukul 12.30 tengah hari, baka selama aku, alu mupok ngagai sekula bala anak labanka nulung ngemata bala nembiak maya lunch break. Maya nya bedau datai UPS nganjung barang aku.

Lebuh aku datai ba rumah udah ka pulai ari sekula, aku meda notis lekat ba pintu. Peiiiiii!! UPS udah datai, alu enggai enda besain sebedau barang nya diserah! Naka meh asa ati aku! Ngelama tu nadai kala besain sain ... barang ditinggal UPS ba mua pintu ma aku nadai di rumah! Ngumba endar ga orang ka nyual utai nya! Pagila sida nguji nganjung barang nya baru, ko notis nya.

Enda berapa! evil Sigi enda mindah aku nganti UPS datai!


Puteri's Signature

5 comments:

  1. Manah ya ngasoh nuan sign, enti tinggal sengapa ba moa pintu ujong ditaban ke urang barang nuan nya.

    ReplyDelete
  2. Puteri10:02 PM

    Pat, come to think about it, barang nya the most expensive item I have ever ordered from Amazon!

    Actually amat, maya Xmas time bisi kena taban barang orang ditinggal UPS ba mua pintu. I think nitih ka value barang, enda semua besain sebedau diserah.

    ReplyDelete
  3. Asa ati aja lah kumbai ulih nya saritu neh? Aku suah di gaga bekenya mun bisi utai di beli bak online. Hubby ku best agi, nyamai aja ia madah,'Nuan anang bejalai ka bukai saritu or tis n tat, bisi urang legi datai bak rumah. Dinga urang ngetuk pintu auk?' ko ia ga madah aku. Meh macam secretary kitai di gaga ia. Ceh! Kadang di ati agi, enda datai. Ni alah, duduk nunga2 depan umah nganti ;P

    ReplyDelete
  4. Enggi kami ditu mostly sigi besain tang nadai kala ga lenyau enti enda minta sain (touch wood).

    I've been in your position a few times. Tensi ah ngagai post office ngambi barang the next day ka lebih agi aku ka nadai ari tu. Nyau tpaksa setengah jam aja lunch laban ka ngambi barang ngagai pos office... :P

    ReplyDelete
  5. charlene, nyadii tukang anti lah nuan, enda ulih mindah laban udah ukum perintah boss! hahahahaa! Amat asa endar ati aku kemari, laban lama dah nganti ... snail rate UPS nya!!

    flo, amat post office mesti ngambi ba post office enti udah miss!! Amat nyu kiruh beambi ari post office! At least UPS tu datai the next day to deliver enti sida miss kitai. Utai besain sain nitih ka vendor .. most of them, enti items nya enda entu valuable enda sida kiruh ngasuh orang sain upon delivery.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...