Sunday, September 27, 2009

Pesta Kerita Lama

Sahari tu tadi kami menyanak bisi ngagai Galt Old Car Festival. Endang ninting taun kami enggau orang meda kerita lama ba MacFarland Ranch. Duit ka ulih ari tikit masuk, enggau bayar ari orang ti enggau mandang kerita sida pulai ngagai Galt Historical Society. Nya kebuah kami ka nyukung pengawa baka tu.

Aku sigi enda jauh ari kamera aku pan! Sigi ransing mansut ka ayam baru aku nya! Nah, bisi meda gamal jurugambar in action? mrgreen


Peda aku, enti dibanding enggau taun dulu enda entu mayuh kerita ka bisi enggau pesta kerita lama taun tu. Engka laban sahari tu hari penudi iya, kini?


Nama apai tuai orang seberai kami bisi ba program tang kami nadai meda iya tauka kerita lama iya. Engka iya mina mandang kerita iya ba hari keterubah kini?


Amat ransing endar aku enggau kamera aku sahari tu! Sida laki enggau anak enda dikibuh! Aku ngati kediri nyenep kin nyenep kitu! Siti aja penyalah ... siti gambar bala anak ka bisi enggau ngagai pesta kerita pan nadai! Aisey. Temu kiruh ngambar sida kerita! redface

Gambar bukai ka diambi ba pesta tu tau dipeda ba photoblog. Abas la ...


Puteri's Signature

6 comments:

  1. bendar nuan beambi ka gambar diatu puteri, manah nyak, makin ari makin badas shots nuan...aku nyau lembau ka betulis ka blog diatu, mayuh agi gambar ke di-post ari ke nge-post cerita.. :)

    ReplyDelete
  2. Ben, aku sigi rindu beambi ka gambar tang ngelama tu ngambar ka diambi nadai temu tunga. Diatu bisi camera baru ti ulih ngambi utai terang agi, utai ka jauh ulih dipeda semak ... so ransing lah geng!! Nyenep menyenep! Heheh. Practise makes perfect ku orang, so nya pengawa kitai ka baru bisi camera manah!

    Enda ibuh cherita mayuh ba blog, cherita begambar rindu agi orang macha laban orang pan nadai entu bisi awak kena macha utai panjai panjai!

    ReplyDelete
  3. hehe...terrer gamal pose photographer nyak! Like a pro... :-)

    ReplyDelete
  4. Ahaks. Baka gamal paparazzi nuan Dor! Klik! klak!

    ReplyDelete
  5. amai munyi ko nuan nya puteri, munyi ko Ansel Adams ( pro photographer ) "There are no rules for good photographs, there are only good photographs"

    ReplyDelete
  6. Ben, I like that Ansel Adams quote!! Senga idung aku lebuh orang muji gambar diambi aku ... nice shots, you are good .... terperansang asai iya! Amat munyi ko Ansel Adams, ma beholder meda nya manah, manah meh nya. Neh?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...