Tuesday, December 29, 2009

Alau ... Part II

Lemai kemari aku nerima call ari apai aku. Maklum lah diatu orang mina nekan nama aku ba contact list iya alu datai ba aku call orang! Tang baru nyebut "Alau, apai nuan tu!" phone call alu putus. Kebuah iya putus bateri ba phone iya mati. Dua kali orang nguji call tang alu ga enda besambung. Pengujung iya aku call iya balit.

Paduhal orang minta beli bateri kena nganti enggi iya ka jai! Ku iya, di Miri din nadai nyual bateri manah. Iya bisi udah meli tang enggai dichas ga bateri phone iya nya. Sahari tu telipun ga orang baru. Meda nya iya, aku alu call iya balit ba lumur rumah. Sekali tu iya ngasuh aku ngirum charger enggau bateri! Apu! Aku madah aku mina ngirum bateri laban charger nya ragak, alu enda ulih tama manah ba envelope. Aku enggai declare utai dalam envelope nya phone accessories! Ninga aku munyi nya, iya alu madah diri ka meli charger baru. Pagi tu ke pasar, ku iya. Engka tak charger jai. Dua kali ga iya udah nganti charger nya, ku iya.

Bateri ka diasuh orang meli baru udah diorder aku ari eBay. Murah, enda bulih $6 rega Motorola bateri nya. Tambah mega free shipping. Nya utai dikerindu aku.

Lebuhka begiga ka bateri ba eBay aku sempat ngiga ganti touch screen iPhone entua indu aku ka kerimpak. Labuh ba dapur alu kerimpak touch screen iPhone orang. Kapa orang kiruh nganti touch screen, biar iya meli baru! Doug orang tukang ngumpul ka kerimpak nya! Untung asai orang bulih iPhone, enda ngawa kerimpak, ku iya!



Meda nya bisi video ba YouTube ngajar chara nganti touch screen, alu tak enda pedis iga gamal chara nganti screen nya, meli meh aku siti. Doug orang nemu agi betukang ari aku! Kapa enda iya ngadu nya ila! Enti pasal jailbreaking iPhone, nya baru aku nemu! mrgreen

Au, pulai ngagai cherita apai aku ti ka ke pasar meli charger baru .... anang meli phone baru ku aku madah ngagai iya. Nginjau ari bala menyadi aku ti bisi spare phone. Lagi aku mai ari tu phone ka nuan, ku aku madah ngagai iya. Mayuh spare ditu! Iya ka dikena iya diatu pan utai diberi aku. Rindu iya ngena phone nya laban enda canggih iga, tambah mega bansa flip phone. Orang tuai baka apai aku enda tau ngena utai kelalu canggih .. kompius orang! lol

Gaga amat orang ninga rita kami menyanak bisi pulai ke Miri baru musim panas 2010 tu ila.

4 comments:

  1. Wah kreatif. And pandai berjimat cermat. mahal woooo iPHone nya Dorrrr...

    ReplyDelete
  2. Kelalu mar rega iPhone di Malaysia! Enggi menyadi aku, over RM2000 .. melut mata aku ninga! :-)

    Enti dianjung ngagai kedai AT&T, $199 rega nganti touch screen. Enti dianjung ngagai orang ka nemu ngerepair, abis murah $70.Mostly orang ngecharge around $90 ngerepair nya ka nuan.

    Aku meli DIY kit, mina ga $15. Of course I went this route! Doug nemu betukang! Heheh.

    ReplyDelete
  3. Thanks for this! Didn't know you can replace just the touch screen. Enggi aku ukai iPhone tang LG, problem touch screen, ingat ka meli phone bukai.

    Udah tu aku meda ebay! :-)

    ReplyDelete
  4. Bisi temu touch screen replacement for LG ba eBay?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...