Wednesday, December 23, 2009

Lampu Krismas



Semadi nadai pengawa lalu meda hari nya manah, aku pansut ka luar demalam alu ngambar rumah kami ti dihias enggau lampu.

Lampu pelip ti begantung ba luar nya baru ujung minggu tu tadi masang. Duncan nyu ituk ngasuh Daddy ngantung lampu pelip nya. Enti dibanding enggau rumah orang bukai ngelingi kami ditu, semadi nadai enggi kami nya! mrgreen

Mayuh endar rumah orang dipansa manah manah lampu Krismas, nya meh selalu nyebut ka raun lebuh malam hari alu ngambi gambar sekeda rumah nya, tang alu ga enda.

Bah, nurun sembiang tengah malam (Christmas Eve) bala kita? Kami menyanak nurun sembiang pukul 7.00 malam pagila (Christmas Eve). Jam nya ka nyamai agi mai anak mit sepi aku taja bisi dua iti service tumu agi ari nya. Udah nya bisi ga service pukul 11.00 pm. Ngena baju tinduk kita datai, ku sekeda ngenduan bala ka rindu nurun sembiang pukul 11.00 malam.






Jeles amat aku ninga Lyana enggau anak dara iya begaga ka biskit!! Aku tu ngelusu, alu naka iya biskit bisi, ulih meli magang.

Kemari Doug bisi mai sekutak biskit - biskit digaga colleague iya. Wahhhh, home-made cookies! Rindu endar aku nyepi cookies siku tu laban enda manis iga! Nya ka ngasuh aku begedi meli biskit ditu - kelalu manis! Ka tingkil asai ngeli ngenang pemanis biskit.

Enda nemu bisi enda tulang dianjung ngaga biskit sahari tu. Er, benung manggang babi! mrgreen


Merry Christmas!

1 comment:

  1. au...semadi di bai anak alai ke ngaga butter cookies saritu. pagila ngaga lemon pie kami duai. aisehhhh....

    manah api pelip2 kita! enggi kami menyanak enda digantung taun tu. semina dalam rumah aja diiyas. ba sebelah jendila di gantung ke sida anak bala deco(kutak kasut dibalut enggau present paper. idea anak....). pama meh! :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...