Wednesday, December 30, 2009

Cherita lemai 30 hari bulan dua belas



Dua iti ari empat iti DVDs ka diorder aku kutai udah datai. lol

Sahari tu aku nadai hari meda videos nya laban ti ka bekemas. Pagila kami menyanak mupuk ngagai Los Osos, tunga menua sida entua aku. Baka selama kami driba kin alu penyauh menua nya ari rumah kami kira ka 6 jam nepan kerita.

Entua indu aku bisi nyebut pasal makai ba restoran kena ngintu taun baru. Nadai program bukai kami malam 31hb. Meda tv enda ga ulih laban menua alai barn kami ba Los Osos bebukit alu enda entu ngangkap channel TV enti enda ngena antenna TV ka tinggi tauka ngena satellite. Berapa kali udah nyebut ka mai satellite receiver tang Doug lembau amat bejelangkit masang satellite dish. Ukai nadai satellite dish lama ti tau dipasang alu ditinggal din. Ka pan enda meda video aja kena ngerindang diri empu!

Lelengau amat aku ka sida apai indai enggau bala menyadi enggau ipar aku maya dia taun. Sida selalu bebarbecue malam 31hb. Selalu iya ba rumah apai aku. Indai aku tukang nyendia api kena orang betunu, alu sida ka datai mai sida sayap manuk enggau sida babi ti ka ditunu. Enti kami enda mindah, betunu meh kami menyanak alu bisi nunu merchun mimit alu ngirup ai pengayu! Agi bisi ai pengayu dibai ari Sarikei taun nyin kemari!

Bah, nama program bala kita ti nganti taun baru?

Selamat taun baru 2010 nuju kita semua! Arapka ba taun baru tu kita bulih berkat, pengerai enggau pengelikun dalam semua pengawa.

4 comments:

  1. Selamat Taun Baru 2010 ke kita menyanak !
    TQ!3x :-))

    ReplyDelete
  2. Happy new year to u and family!!!

    ReplyDelete
  3. Happy New Year 2010! Wish you good health and wealth!

    ReplyDelete
  4. farewell to the king, ukai cerita tok bisi jako iban nda pia puteri?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...