Monday, December 07, 2009

Ngadu Kad Krismas



Lemai kemari kami menyanak begambar .. gambar ti deka dikena ba kad Krismas taun tu. Pagi tadi mupuk aku ngadu gambar ba printer .. puas puas masau ink enggau kertas gambar ... issshhhhh, kapa muai jam, kertas enggau ink!

Nyau meh aku alu ngupi gambar ngagai thumb drive, masang jaket, ambi kunchi kerita alu mupuk ngagai farmasi. Ukai ngambi ubat, oii! mrgreen Ba farmasi kami ditu bisi photo center - alai nuchi gambar! Semua utai main self-service .. tekan tu, tekan nya, udah gambar siap! Enda bulih 45 minit udah datai ba rumah baru!

Datai ba rumah aku alu belekat ka gambar ba kad Krismas. Diatu mina nganti Doug ngaga newsletter, udah nya print, alu pos kad enggau newsletter nya ngagai kaban belayan.

Kami menyanak udah berengkah nerima kad Krismas ari sekeda kaban ... nya meh beguai ngaga enggi kami ga, enggai ka udah Krismas kad nya datai ba orang ka dikirum!


Puteri's Signature

8 comments:

  1. rindu endar meda kitak ti creative amat. Anyway, Merry Christmas ngagai kitak sebilik!

    ReplyDelete
  2. best ulih engkah oic diri sebilik ba kad...puas hati koh..enda lelak begiga ke kad palinG MANAh ba pasar...hehehheeh

    ReplyDelete
  3. very very creative Dor!

    pssst.. pls email me ur address. Cuthess mpu address rumah agi bisi aku nyimpan semina nuan aku misplaced.

    ReplyDelete
  4. Jo, creative apa? Kad Krismas ti ulih disimpan gambar bisi dijual! :-)

    Flo, ngelama tu aku mina engkah gambar bala anak ba kad tang taun tu, Doug ngasuh ngengkah family pic .. nyamai camera bisi timer, enda ibuh ngiga photographer!

    Pat, au, aku meri address aku ....

    ReplyDelete
  5. Merry Christmas nuju kita sebilik Doris!

    ReplyDelete
  6. lawa amat christmas card kita sebilik. Aku rindu macha blog nuan, munyi ko jako melayu, selalu mengikuti perkembangan kita sebilik macha blog nuan. Aku tu baru nguji blogging baka orang, an yet no clue of what i'm doing. Nuan mention about "link here in your reply" enda meh aku nemu. Guide me here pls and always few good to know bisi kitai sebangsa semanoa diau ditu, few a little like homes. Anyway merry christmas and happy new year.

    Idaho chelap........ snow kemari and today.

    ReplyDelete
  7. Merry Christmas Veronica!

    No clue, pia orangsarawak?! Heheh, lubah2 meh .. lama laun nemu agi ga kitai.
    Nemu aku menua kita dia chelap! Kati enda chelap, further north ari kami tambah mega menua bebukit!

    ReplyDelete
  8. steady amat blog nuan tu... aram maju meh kitai iban...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...