Thursday, December 24, 2009

Cherita Christmas Eve



Tu gamal prujek aku tengah hari kemari. Babi panggang! Resipi manggang babi tu nyamai ditunda. Enti kita ka nguji ngaga iya ditu alai resipi iya. Siti aja kurang babi ka dipanggang aku nya ... kulit iya enda chukup "rangup". Pelaba aku laban kulit iya enda chukup rangkai maya aku manggang iya. Taja pia, kiraka nyadi prujek aku nya!



Demalam kami menyanak bisi pansut meda lampu Kristmas ba rumah niang Judy Sassman. Judy udah ninggal kiraka 3 - 4 taun, nyu enda ingat agi aku. Taja iya nadai agi, bala anak enggau laki iya agi nyambung pengawa sida ka ngias rumah sida tiap Krismas. Siti utai ti narit temuai ngagai rumah sida tipa taun iya nya Memory Trees ti disedia sida alai orang mayuh tau nulis nama orang ka dikesayau sida ti udah ninggal ba ornament ti disedia sida. Tiap taun ornament nya deka digantung sida ba Memory Trees. Pun kayu ka besai sepiak kiba, ka bisi angel ba atas nya enggi Judy.




Chelap amat hari demalam. Bala anak enda nemu chelap labanka beranda kin kitu bemain ngelingi lampu Krismas dia. Mayuh orang datai dia demalam, alu nindik ga kami kia. Malam tu lampu nya deka dipadam pukul 8.00 malam laban ari 1hb Disember kutai lampu nya udah dipasang, alu tiap malam sida nganti orang ka datai nemuai ngagai sida.


Doug mina kereja setengah hari sahari tu. Ku iya, iya ka ngetu ba kedai meli sekeda present mit ka bala anak sebedau iya pulai. Lebuhka ngira utai ka udah dibeli, er, nadai endar ga! Kasih bala anak asa asa ngiga present mayuh baruh Christmas tree! mrgreen

Kami nurun sembiang pukul 7.00 malam malam tu lagi. Kami "gawa" (greeters) ngelalu penatai orang ka bisi datai sembiang malam tu lagi.

Ka bala kita ka ngintu Krismas ... arap ka pengawa kita mujur alu ingat belama kebuah kitai ngintu pengerami tu.

Kristus Pengelepas kitai udah ada!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...