Monday, December 21, 2009

Tengukka dim sum



Ari hari enam kemari aku udah madah ngagai Doug - hari satu tu lagi, kitai ka Rice Bowl makai dim sum, au? Bala anembiak sekula udah berengkah chuti Christmas alu sahari tu endang hari Doug diau.

Mupuk meh kami menyanak ka Rice Bowl. Kami enda kala nganjung diri makai dim sum ba Rice Bowl enti enda ujung minggu. Sunyi amat restoran nya enti dibanding pagi hari minggu. Tang restoran nya endang bisi nyendia dim sum tiap tiap pagi.

Masuk endar Duncan makai pulut (gulai lap chong, babi pepat, kulat) dibungkus enggau daun lotus. Denice mina nyeput mimit tu, mimit nya. Milih endar. Agi belala amat ka asi pulut nya, nyu ngorder ka dibai pulai!

Pulai ari restoran kami menyanak limpang ba Costco sebedau pulai ka rumah. Nadai entu utai digiga tang ma udah tama kia, endang sigi bisi mai utai pulai. Nama utai dibai? Smoked salmon sebungkus, dua butul Nutella, setin Tang, sebuah dvd player ka bala anak laban iya ka ba bilik sida udah jai, alu siti dvd player/writer and VHS player combo ka aku. Er, lama udah plan ka meli siti, alu lebuh meda rega tak betul sahari alu mai siti pulai. Bisi cherita lama ba VHS ti ka di copy ngagai dvd. VHS player kami endang lama udah jai. Doug mina mut mut aja. mrgreen

Siti aja utai diketenguk aku tang enda tegiga aku ditu enti aku empu enda ngaga. Kek buah. Bansa ka digaga ipar aku siku. Siku nya sigi landik amat ngaga kek buah. Kek buah ditu, chiss, enda nyamai! Ka pan aku ngaga tang nadai resipi, tambah mega enda kala ngaga. Enggai masau jam alu enggai frust ma utai digaga enda nyadi!

Ujan enggau be-embun hari ba rantau jalai maya kami pulai tadi. Nasib ga enda jau iga pejalai. Enti ngenang lembau amat nengah jalai besai enti hari jai.

Bah, udah besedia amat bala kita ti ngintu Krismas taun tu?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...