Sunday, December 13, 2009

Busy!



Busy apa?! Busy ngadu quilt Virginia, kenu. Sebedau Thanksgiving tadi Virginia, indai tuai orang, udah nganjung quilt iya ngagai aku. Tang aku ka kiruh enda tentu pasal alu enda diadu quilt iya nya. Hari tiga tu tadi iya bisi telipun nanya pasal quilt iya. Kasih tudah, nganti senganti ...

Dia aku alu madah ngagai iya hari satu tu ila iya tau ngambi quilt iya nya. Nya ti ngasuh aku berumban sahari tu ngadu quilt nya ka iya. Nasib ga demalam kami udah nurun sembiang (laban bisi Children's Christmas program), alu sahari tu ulih lah nembu quilt Virginia.

Kiruh ku jaku, sempat limpang ngaga antin sepasang, edit gambar, upload gambar ngagai Facebook ... aku tu mudah distracted! Kelalu mayuh utai ti tau ngerindang ati! mrgreen

2 comments:

  1. badas ndar quiltnya... rindu meda...

    ReplyDelete
  2. melorna, quilt nya di gaga siku ini' orang .. umur iya udah 80 taun tang agi regas .. selalu ngaga quilt .. aku mina ngena machine aku nyait top stitching .. nya aja pengawa aku.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...