Monday, December 14, 2009

Gamal Hari


Tu meh gamal hari kami pagi tadi. Gambar diatas diambi urung pukul 8.00 - 9.00 pagi. Taja gamal hari nya bakanya, hari enda entu chelap iga enti dibanding enggau hari seminggu ka udah.

Ku Virginia, maya iya ka datai ngambi quilt iya pagi tadi, hari ba alai iya din nadai bisi embun, nya ti ngasuh iya tekenyit lebuh ka datai ba menua kami ditu meda embun ngenebal nya.



Lebuh aku datai ba rumah udah ka nganjung anak nurun sekula/suping ba supermarket, aku meda 2 iku burung hummingbird betitih ka pangan diri. Beguai meh aku nganjung sida handbag enggau barang ka dibeli ari supermarket tama ka dalam rumah alu ngurung mayau aku ti nganti ba mua pintu. Kutai burung lari meda mayau aku nya.

Hummingbird ka indu enda takut meda aku, tang ka lelaki ... terbai tunga aku sekejap udah nya beguai terbai lari. Ni nya ulih digambar. Iya ka laki terang agi curak bulu iya, nya ti ngasuh aku geram labanka enda ulih ngambar nya. mrgreen

Diatu jam udah ngalih hari, mata panas pan nyu udah pansut - embun pan udah mupuk lesap.

2 comments:

  1. OMG. Gorgeous view. Very mystically gorgeous.

    ReplyDelete
  2. Mystically gorgeous! Wow, thanks! Haha. Gambar belakang rumah, and jalai depan rumah. Pagi tadi.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...