Thursday, December 03, 2009

Kek, Champagne, Bunga ..



Lemai kemari Doug pulai kereja mai kek tiramisu, bunga, champagne, shrimp cocktail, enggau shiatsu neck pillow. Semua nya dibeli ka aku beserimbai enggau hari pengada aku .. 3hb Disember.

Bala anak meda kek kiak kiak ngasuh aku mutung. Anang enda engkah lilin dulu, ku saduai laban saduai ka nyepu lilin nya. Meda haribulan endang udah 3hb Disember ba Malaysia nadai meh kiruh nganti hari siti (jam kami ditu 16 jam dudi ari jam Malaysia).

Siang hari nya aku endang udah dulu suping meli present kediri empu! Enda ibuh nurun ka pasar ngiga utai ... ari internet aja. Aku meli 640 gb portable drive enggau dock input cable ti tau dikena ba netbook enggau Bose Sounddock ... endang electronics utai dikerindu aku!

A year older, a year wiser? Nahhhhhhhh! mrgreen


Puteri's Signature

6 comments:

  1. Happy birthday to you again Dor! Neck massage pillow ulih nuan pia? hehehe...

    ReplyDelete
  2. Au, neck massage pillow and sahari tu bisi meri gift card .. orang ga enda nemu meli trinkets! Beri shopping gift card aja! :-)

    ReplyDelete
  3. Anonymous12:38 AM

    tepansa ka blog nuan wai & very nice storymory @ photos!! It's very fun bisi bala anak ngerami neh.. Happy Birthday to U!! May the good Lord shower you with many blessings on your special day & wishing U all the best in the years to come!!

    ReplyDelete
  4. Happy Birthday Doris. Nyambut ke berapa taun? Enda dipeda penyampau lilin nya...hehehe
    Arap ke gerai nyamai belama...

    ReplyDelete
  5. Thank you, anonymous! Madah diri neh, nadai utai dikelalai sapa diri!

    lysther, enda chukup kah penyampau lilin ba kek nya? Enti nunda penyampau ka bendar, enda ngundan kek nya!! Tambah mega takut angus rumah laban pemayuh lilin! Heheheheh.

    ReplyDelete
  6. Happy Belated Birthday Doris! Yes! A year older a year wiser indeed! God bless...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...