Sunday, December 27, 2009

Cherita Semadi Nadai Hari Minggu



Sahari tu kami menyanak enda nurun sembiang ... dani laun, perut lapar ... Utai ti digiga nyawa pagi tu roti canai enggau kari. Berengkah meh aku nyendia roti canai (di import ari Malaysia, jual ba frozen section ba supermarket), alu ngena kuah kari dalam tin Yeo's. Pama meh, semadi nadai! Kenyang ga perut!



Meda diri makai breakfast laun alu enda makai tengah hari. Tang lebuh perut engkeriuk tak tenguk ka babi panggang. Paduhal agi belala! Babi ka bisi dalam peti ais mina kerigai babi. Nya tau meh dipanggang!

Kena ngerindang bala anak tengah hari tu tadi, aku masang video lama My Little Pony ka saduai. Nyamai diatu laban bisi meli VCR/DVD combo baru kena nganti VCR lama ti udah rusak .. enda ga video lama tebasau enda dimain!

Berunding aku chara ngopy video Farewell to the King. Ni nya ulih enti enda ngena software baka TV tuner card tauka ngena video stabilizer/clarifier .... endo berapo! Aku alu ngabas Amazon, meda enti bisi wayang nya dalam DVD. Bisi! Nyau meh aku ngorder siti!! Siti aja penyalah, ku jaku ka meli siti DVD, tang pengujung iya 4 iti DVD , wayang lama magang dibeli! Siti ari cherita ka dibeli nya wayang cina lama.



Sapa kala ninga cherita One Armed Swordman? Ahhh, bala kita ka serambau enggau aku nemu kita cherita nya! mrgreen Wang Yu nama pelakon cherita nya!

Naka tu aja cherita semadi nadai aku sekali tu!

3 comments:

  1. Farewell to the King? Bisi uncle Gomez ku belakon dia hahaha.. Roti canai steady mat bfast kita..nyo tetenguk nyawa ku meda roti canai.

    ReplyDelete
  2. Waah, uncle nuan bisi nya extra ba wayang nya kah, Pat?! Bisi peda mua iya ba wayang nya?

    Nyamai kita ma ka makai roti canai. Duduk aja ba kedai kupi, alu ngorder! Jeles amat aku!

    ReplyDelete
  3. Apo... sedap mai gamal ngot ngot panggang nya wai.. slrrrrpp...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...