Saturday, December 26, 2009

Alau ....


Demalam aku bisi telipun ngagai menyadi aku di Miri din. Sida menyanak baru pindah ngagai rumah baru alu ba endur sida nya bedau bisi disambung tali telipun ari Telekom. Aku jarang ka nelipun lumur hand phone orang di Malaysia laban rega call nya dua kali ganda rega call ngagai lumur rumah. Ka pan enda call ngagai lumur hand phone iya laban ti ka bejaku enggau iya alu ka meri sida menyanak jaku Selamat Hari Krismas.

Ba pengujung randau kami duai aku alu ngasuh iya nyimpan lumur hand phone enggau lumur rumah aku ba hand phone iya. Aku madah ngagai iya enda mar call ari hand phone, alu enti bisi emergency anang nganti aku call sida ... sida tau meh call aku ari hand phone sida. Aku mesan ngagai iya ngasuh iya ngisi lumur aku ba hand phone apai aku mega.

Sebedau aku ngelengka call nya aku alu ngasuh iya nguji nelipun aku ngena hand phone iya. "Eeee, jampat ga iya connect neh!" ku iya, lebuh iya nguji nelipun aku ngena hand phone iya.

Aku tedani ari tinduk maya jam kiraka pukul 3.45 pagi! "Alau? Apai nuan tu!" ku munyi nyawa orang ba ujung telipun! Apu, enda nemu kitai tu tengah tinduk malam sida nya?! confused Kesal diri aku ninga hand phone aku memunyi tengah malam alu meda lumur incoming call nya ari Malaysia. Paduhal orang nguji call ngena hand phone! mrgreen "Nyamai amat bakatu laban direct line," ku apai aku agi.

Enda lama kami berandau laban enggaika mar. Iya ngena Celcom, alu aku enda nemu ni pengemar overseas call ngena Celcom. Enti Digi nemu aku, amat enda mar. Mar agi local call! Enda lama udah aku ngelengka ka telipun, memunyi baru ga telipun aku nya! Ari Malaysia ga! Sekali tu ipar aku ka biak sekali. Rising rising orang ka bejaku ba telipun, orang sama nguji ngena hand phone ngaga overseas call! Rami amat munyi bala sida ba rumah apai aku lemai nya. Ngabang kedua kali ku apai aku maya kami ka berandau ba telipun.

Tiap kali aku pulai ka Miri, aku sigi madah ngagai bala menyadi, ngagai apai indai ... telipun ba rumah apai aku nya bisi IDD. Lumur hand phone enggau rumah aku endang bisi dilekat ba dinding ngimbai telipun. Ma bisi emergency, telipun aja, tauka barang maya ka bejaku enggau aku kena aja telipun ba rumah nya. Sekali pan nadai kala ngena. Berapa kali enda apai aku tu udah masuk spital taun nyin kemari enggau pun taun tu tadi, nadai meh orang madah ka aku.

Pelaba aku, diatu orang udah nemu ngena hand phone nelipun aku, engka bisi bala telipun ma bisi penusah ila!

11 comments:

  1. Anonymous1:18 PM

    mansa wai!! manah amat ruai nuan dilagu neh & rindu ati mansa ditu!! btw, Wishing U & Family A Merry Christmas & A Happy New Year! "Alau! Apai nuan tu".. hehe geli ati ku ninga bala diri sebilik @ gagit nguji ka betalipon (H/phone)!! Nyau baka cda apai/indai aku meh nya.... tang lantang ati kitai @ sida ya ulih madah ka berita jampat & kitai pan nyamai bejako direct ngau cda ya...

    ReplyDelete
  2. Sigi endang lama udah tau dikena tang sida ka enggai nguji! Takut mar! Telipun di rumah sigi tau ga dikena labanka ka bisi IDD, nya meh ... diatu baru nemu penyamai iya call aku, enda ngira penyauh alai, arap ka enda lembau meh telipun ma lelengau.

    ReplyDelete
  3. semadi line handphone nya dibai ke luar negara baru pedis ka call...tang sms senang... cumanya aja meh...jauh berlipat ganda rega sms nya td... taja sama celcom...tang nda se-mal sms kitai ari Malaysia ke luar negara... aku dah kala nguji sms kwan ba menua tasik...

    ReplyDelete
  4. Selamat Hari Krismas... nda sempat meri selamat sebedau... sekumbang pulai ke Miri... mayuh amai pengawa... ruai aku mpu pan nda terjaga diatu... arap kita menyanak meruan belama dia...lantang senang gayu guru nguan menua...

    ReplyDelete
  5. Melorna, ngena Digi murah call ka US. Aku call ngagai Doug maya di Miri last summer, tekenyit aku meda ngemurah nya ungkus iya. Mar agi kami ka call pagan diri sama di Miri dia! Enda 50 sen, siti sms ngagai menua tasik?

    ReplyDelete
  6. asai ka aku pia meh ia... kira murah g...sms ari local ke oversea... nti ari oversea ke local ke mal mat... Rm2 per sms... maya ku ke Sydney taun nyin kemari... topup Rm50 nya nda berasai nembu ke ia dalam sari...!

    ReplyDelete
  7. Amat nyamai bisi hp kena call pangan diri. Aku muti ke enda tiap minggu call ngagai bala menyadi, tang aku ngena line 'Lycamobile' murah agi kira euro 15 cent seminit.
    Lantang agi ga ati nama udah call ke menua. Muai pengelenggau.

    ReplyDelete
  8. Aku ngena VoipStunt. 15 euros for 3 months sevices ari PC. Ulih call ngagai hp gak. Munyi ka Lysther, nyuka tiap minggu telipun. Nadai agi tinggal berita 'terkini' ari menua nyin !

    Eh, sida Jenny ke baru pindah nya?

    ReplyDelete
  9. mel, ma nuan ngena phone nuan overseas, nya udah kira roaming, ni enda mar lah iya!

    lysther, murah kah nya? Aku meli prepaid card ti tau direcharge ma udah abis, tang call ngagai toll free number alu sambung ari nya ... 6 cent aja seminit.

    lyana,15 euro for 3 months? suka ati ngena kah? not bad ga rega nya enti unlimited calls.

    ReplyDelete
  10. enda ingat nyaut tadi, au sida Jenny meh pindah ka rumah baru nya. Ila kitai nemuai ka Miri, tau bejalai ngagai sida!

    ReplyDelete
  11. auk, suka ati ngena VoipStunt asal udah di bayar. Free 100% ke landline call. Enti ngena hp aja iya 'makai' mimit. Nyamai endar udah bakanya, kol ke hp semadi urgent aja.....

    ehehe...rindu ngerising enggau Jenny :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...