Saturday, June 13, 2009

Anak Mayau

Aku tekenyit pagi tadi meda Doug mai anak mayau pulai ari pasar. Aku enda sedar Doug bisi ka pasar ..... ngiga spare part kena ngadu kerita ko iya.

Aku kala nyebut Doug nya allergic to cats. Nya ti ngasuh aku tekenyit meda iya mai anak mayau pulai pagi tadi. Tambah mega aku bisi nyebut enggai nupi mayau dalam rumah, laban enggai gasak bulu mayau sebelah furniture. Tang, ko Doug, ma mayau nya udah besai mimit, asuh diau diluar.

Bala anak enda ibuh sebut. Nyu tunsang anak mayau ka diberap Duncan! Aku ka nangi anak mayau abis kena indik lebuh mayau ka betitih saduai!

Terubah iya takut meh Denice ka anak mayau nya, taja iya madah mayau nya cute. Tang udah puas meda Duncan beberap ka mayau nyu ka iya murus mayau nya.

Nya meh kami bebeli ka cat food, bebeli ka litter box, bebeli ka cat litter ... ni alah mayau kemi enggau bira sebarang alai!

Maya Doug ka dipasar pagi tadi, bisi orang bediri ba mua pintu supermarket enggau enam iku anak mayau. Endang pengawa orang ditu, ma enda ulih ngintu mayau ngemayuh nya diberi ka orang .. ngipa orang ka supermarket, nigcha ka bisi orang sinu meda anak mayau alu mai siku dua pulai.

Kira ka sinu meh Doug meda sida anak mayau .. nya meh mai siku pulai laban bala anak bisi udah madah sida ka nupi ukui tauka mayau.


Puteri's Signature

5 comments:

  1. manah meh org nya enda muai anak mayau nya ba tisi jalai/babas/parit...
    haha, bendar seduai ia gaga ke anak mayau nya neh. Actually, keeping pets is good for a child's developments nemu ia sinu ka jelu enggau org :-)

    ReplyDelete
  2. Hedeh hedeh. Bah! Oh Doris! Udah bisi mayau nuan? hehehe... Dah bisi nama ia tudah di beri kitak? Peda ku enda tu panjai bulu mayau nya enda piak? Nyamai agi ngintu ia. Anang macam mayau aku, kelalu panjai, meh kiruh amai ka ngintu...meh di cukur penampat-nampat ujung ia. Dah panjai mimit bulu ia keni tu.

    ReplyDelete
  3. eeeee sebaka bulu enggau Calisto kami !!! bah, sama betupi ke mayau meh kitai. ka pan enda, kekadang enda ulih di seliah enda nupi jelu at least siku jenis jelu dalam rumah, enti bc anak mit hehe....munyi ka Charlene, udah di beri nama?? Balat pengaga Duncan ney, lama udah nagih... :-)

    ReplyDelete
  4. Hahaha...

    enti aku nggau MIL aku mansa , 6 iko nya nang dibai kami pulai terus hahahahah...

    ReplyDelete
  5. Chris, amat ko nuan, also can teach them responsibility .. tukang meresi litter box!! Nadai orang bebuai sida mayau/ukui sengapa ditu. Bisi animal shelter alai nganjung.

    Charlene, sengaja Doug milih anak mayau with the shortest hair, ko iya!! Laban ka allergic, enda ulih sida mayau ti lebat bulu. Udah panjai mimit bulu mayau nuan, pia? Ila ma udah panjai amat, go for another hair cut ga! Haha.

    Lyana, nya meh, lebuh aku meda anak mayau nya aku alu tingat ka Calisto!! Amat sama macham bulu saduai! Ukai enda gaga agi begulai enggau anak mayau nya! So cute, ko saduai. Mayau makai,dipurus. Enda tau jenuh mayau laban saduai.

    Haha, Pat, balat nya enti enam enam mayau nya dibai pulai!! Nyu nyadi cat lady lagi!! Baka sekeda orang ditu ... sut kini, bepuluh iku mayau dalam rumah .. kamah, bebau ... amat sut.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...