Saturday, June 06, 2009

Beg

Beg kena mindah sigi mayuh tang siti aja kiraka agi menyana. Sida bukai charik mimit ba tisi tauka charik mimit ba burit. Tu ngasuh aku begedi amat. Direpair tauka meli baru? Enti di Miri din, endang udah dianjong aku ke kedai ngasuh cina ngerepair.

Aku sigi enggai ngena beg ti baka peti. Apin diisi utai, udah berat. Tambah mega pedis nyimpan laban ragak.

Mupuk meh nyimpan barang ti ka dibai pulai ke Miri. Perengka ti dibeli ka orang enggau sekeda perengka bala anak udah disimpan ba siti beg ti agi menyana nya. Pasal beg ka bisi charik nya ... repair, meli baru, repair, meli baru ....


Puteri's Signature

6 comments:

  1. Nti mar amat ka repair nya manah ga meli baru :-)

    Kemaya kita mupok?

    ReplyDelete
  2. Nadai nya mar ngerepair laban aku tu tukang repair!! Haha.

    Kami angkat kena 22 June. Pulai ari Malaysia 13 August.

    ReplyDelete
  3. Pia..nyamai meh nti baka nya. Aku tu ukai ulih ngerepair..namabah utai direpair ujung2 ia. LOL

    ReplyDelete
  4. Sama kitai, sama rindu ke 'duffle' begs kena mindah. nemu aku nama beg tu diatu. udah padah nuan kemari hehe enggi kami baka nya meh, berapa igi ke minta di jait dia. asal endur carik nya enda di peda nadai ngawa, tang enggai ga diteju carik, majak besai ila. Pecuma meda barang kitai teberunsai ba 'conveyor belt' dalam airport !! huhu

    ReplyDelete
  5. Udah meli beg baru ... kapa Doug ngena iya ka direpair diri iya empu! Lembau asai tulang ngerepair beg laban mayuh endar pengawa sebedau mupok tu lagi.

    Aku kala meda beg orang teberunsai ba Los Angeles!! Diengkah orang ka tisi, enda nemu sapa orang empu!

    ReplyDelete
  6. Ngitung hari nganti ke pulai lah tu! :D Happy Packing! Nguntun utai mansak rindu asai ati; maya nguntun utai udah pulai .. apu buruk tulang ... engku!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...