Thursday, June 25, 2009

Funner

Seberai market ba pasar Lutong bisi siti taman mit alai nembiak tau bemain. Duncan ari kemari udah mai aku kia laban ti ka bemain dia tang aku ti enggai laban agi lelak asai tubuh. Pagi tadi ngetu enda lama kami ba taman nya, udah bekau kami ka ngirup enggau makai mee ba kedai kupi semak dia.

"This swing is funner than our swing set back home," ko Duncan lekik lekik ketawa laban gaga. Ni enda "funner" laban tinggi ayun nya dibai iya. Nyu bepeluh diri saduai beranda kin kitu bemain ka ayun enggau slide ba taman nya.

"I am tastier when I sweat," ko Duncan. "The mosquitoes love to bite me!" sambil begaru ka lengan enggau kaki. Ukai nya nyamuk ka ngasuh iya gatal! Isi iya ka seir laban panas enggau peluh ba menua ditu!

Ngasuh aku mai saduai ka tasik meh Duncan. Aku bedau ka mai saduai laban agi lelak tambah mega hari selalu bemua ditu. Enggai dipangka kilat enti salah hari bulan!

****

Sida Lyana menyanak udah datai di Kuching dia. Kami duai udah beSMS pangan diri. Aku nganti bala kita ka di Miri, ti ngelala aku ari blog tu, mai aku betemu enggau kita ba kedai kupi! mrgreen

Puteri's Signature

6 comments:

  1. ..benung enjoying internet connection ari rumah sister aku. udah abis nguring nuggets ke ka bai party lagi lalu beguai nyengguk baru ke blog kitai, sebedau mupok lagi.....

    ReplyDelete
  2. bedau aku nilik ama mansa rumah kita hehehe nadai ga meda kita manak hehehe - nganti nuan nyu dah relak gi ila ngangau ke nuan ngirup kupi ba rumah aku wai

    ReplyDelete
  3. Lyana, sahari tu aku nadai modal nulis blog ... malas asai! Kirum salam ngagai bala ba party nya! Nyadi driba nganjung orang ka dialysis center!

    Andan, bisi pansut enda lama bala anak ... dah tengah hari saduai tindok datai ka malam! Nya nadai entu ayan .. pagi bisi kami nurun ngirup kupi makai mee ba pasar Lutong dia. Au, aku nganti nuan manggil aku ngirup kupi ba rumah nuan!

    ReplyDelete
  4. Anti aja penatai aku ba Miri, Puteri. I got your number sarinya, enda ingat madah. Anti aja dalam 2 minggu tu. ;)

    ReplyDelete
  5. Hahaha baka niece aku maya darjah satu, maya kami ke zoo negara and we were looking at kangaroos, abang aku (her uncle) nanyak ya, bakani kitai ngangau anak kangaroo?

    Ya lalu nyaut "kanggeri lah" dengan confident alu walk away as if ka madah "benda simple pun enda nemu!"

    LOLS.

    ReplyDelete
  6. Flo, looking forward to your call!

    Good girl! Heheh, kanggeri! Ahahahaha!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...