Monday, June 22, 2009

Cherita Dalam Bilun

Boring amat dudok ba bilun nadai entu pengawa. Mata ka endar asai tindok tang tubuh ka enggai dibai tindok dudok! Aku sigi jeles amat meda bala nyu bekuruh tindok dudok!

Wayang ba inflight entertainment sigi manah manah tang pala ti ka angul mimit, enggai entu dibai meda wayang. Bisi apai tuai cina siko dudok depan aku ..ka meda wayang tang enda nemu ngena remote. Ujung ujung aku tu meh tukang milih wayang ka iya! Aku recommend Grand Torino ngagai iya. Manah, ko iya udah wayang nya abis. Wayang kedua iya empu millih, aku mina nulong nekan remote ka iya. Tambi siko dudok sepiak aku baka nya mega. Enda nemu ngena remote! Aku ka ngerajin diri nulong iya! Kasih ga meda sida ka enda nemu ngena remote TV dalam bilun, neh!

Bala anak mina tindok 3 jam, udah nya alu bepasang ka TV. Duncan sereta tama dalam bilun alu ka milih wayang. Inflight entertainment apin start iya udah beterauh ngasuh masang TV! Nyu begetil, ngasuh iya tindok. Ni enda jam udah pukul 2.30 pagi .. aku lelak, tang iya agi besai leka mata.

Aku enda nemu kati ko bala kita, tang aku ma udah dalam bilun, burit ka endar asai bira! Haha. Ukai mina sekali dua, nyu tiga empat kali, keba! Maya turbulence, fasten seat belt sign pan udah on, kapa peduli, nyau nganjung diri ka jamban! Nganti bilun enda entu bangat iga beguyang lah angkat ... nyu dilara flight attendant, ngasuh pulai ngagai penudok. Emergency, ko aku!

Namahal jam lubah amat ma udah dalam bilun neh? Enti dirumah enda berasai jam, alu apus hari. Dalam bilun, akai, nyu beritung ka jam! Baru setengah jam, pia? Apu, ni maya tu datai?

Pengelama dalam bilun ari San Francisco ke Hong Kong 13 jam setengah. Nyu sekali pusin jam, apin ga datai! Ari Hong Kong ka KL, kira ka 3 jam 50 minit. Semadi ka pulai ke menua meh kebuah ka ngetat pemerinsa dudok dalam bilun ngelama tu! Enti tak mindah ngapa, kapa ngemerinsa ka diri!
Gigi Denice nyu bekerak bai orang makai orea cookies!

Diatu kami menyanak benung nganti connecting flight ka KL. Kami datai ba Hong Kong urung pukul 6.15 pagi, pagi hari dua. Agi tutup kedai bebas cukai. Hari pan benong ujan ba Hong Kong tang enda bangat.

Enda teranti ka datai ba rumah apai indai aku! Tengah malam lagi baru datai laban flight kami pukul 8.40 p.m. ari KL. Agi panjai hari! sad

3 comments:

  1. Sabar Dor.. hahahaha.. aku lam bilun nggai bira burit..hahaha...

    ReplyDelete
  2. Eh enggai enggau urang begau ngak buret kitai neh. Nemu diri tek ka niki bilun, nervous neh system body kitai. hehehe..Akai ndai, balat pengelama bala kitak menyanak dlm bilun. Nasib kami, lima jama aja ari Perth ngagai KLIA. Kala nyepik ngena 12 jam flight ngagai Rome. Akai...asai ka pahai nyawa pengelama gilak dlm bilun.

    ReplyDelete
  3. Rileks ja! Nadai berasai datai nuan diMiri!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...