Friday, June 05, 2009

Ensulai aka buntak malam

Apin lama tu tadi Duncan ngasuh daddy meli ka iya sarang alai nyimpan buntak. Maya dia taun ensulai tauka buntak malam sigi mayuh amat. Berapa iku enda tegaring mati dalam quilting studio aku.

Hari satu tu tadi iya tetemu ka siku ti agi idup - agi idup tang nadai agi kaki belakang ba sepiak kiba. Nya meh disimpan iya dalam sarang buntak iya alu diberi iya sechubit ruti paun ti udah diselam iya dalam ai. Dua hari ensulai tu enggai memunyi tang dalam kandang dua hari tu tak enggai badu iya memunyi. Asai ka diau ba luar penginggar iya bebunyi lebuh malam hari!

"Can I bring the cricket with me when we visit aki and ini in Malaysia?" ko iya nanya aku. "I will hang it around my neck."

Sahari tu daddy madah ka iya, enti buntak tu agi idup maya kami angkatka menua tu ila, buntak nya dilepas dulu. "Oh." Sinu iya ngenang buntak iya dilepas. Nyu nyadi pet iya buntak tu.


Puteri's Signature

7 comments:

  1. Hhaha.. cricket nya kasih udahla tachat hahahahah.. kati ko nyadi tenggak macam2 ulah Duncan.

    ReplyDelete
  2. Enda ka sarang buntak nya bisi tali? Sarang nya ti ka digantung iya ba rekong iya. Haha, ni lah cricket nya nyadi tenggak! Hehehe, geli ati aku macha comment nuan nya! Agi sarang nya kusong kutai endang kin kitu iya mai nya begantung ba rekong iya, ngiga buntak!

    ReplyDelete
  3. Ohhh... kati ko urang putih, dah besai ila nyadi Entomologist Duncan tu..ahahha..

    ReplyDelete
  4. Anonymous8:28 AM

    Anang mai nya ka Malaysia. Maioh di Malaysia, ti agi indu utai bakanya. Kerengit, semada, tungau, nyamuk, lalat, kutu, lintah tauka manyi bisi magang. Bedau litan ba sebelah kaki aku tu empa indu utai! Bai utai ka manah agi ka Malaysia, pia beduan Duncan.

    ReplyDelete
  5. Coki, haha engka meh tau nyadi entomologist dudi ila! Siku tu sigi fascinated enggau sida indu utai.

    Hehe, Anonymous, engka mai sarang buntak nya aja meh ka Miri tu ila. Bisi alai iya nyimpan sida indu ruk! Amat mayuh agi sida indu utai di menua din!! Eee, naka pengaga enti tetemu ka rhinocerous beetle!!

    Chukup macham utai ti ka dibai iya, nyu ulih nagang!

    ReplyDelete
  6. Teringat ke cerita katun Disney 'Mulan' ke disempulang ke buntak, beri inik iya. Buntak nya diau ba sarang mit ke di tanchang ba punggung iya. Kini2 penunga Mulan, buntak nya endang seruran enggau iya. Jadi ke 'guardian angel' iya meh buntak nya. Ga mereti endar dalam cerita tu buntak nya.

    Aram meda siti sedutan cerita katun tu ba ruai aku din. Diatu agi meh aku baka anak mit, geli ati meda katun tu. haha

    ReplyDelete
  7. Nemu nuan wai, benun aku maca post nuan tu, nadai ku nemu jedun mit bisi di tisi sepiak aku. Dinga ku urang pu meh ter 'eeeecakkk. no mummy. no mummy. hates it. no way!...hehe...

    Kumbai ku buntak tek siti nya (eh kati urang ngagau nya neh...eh buntak tek warna ijau nya, tek panjai kaki enggau tangan..nya baru ia! Anang sekali ngeshow enggau aku. Laki aku ngak takut ka utai nya). Tu kira ok buntak tu. Macam belalang mit rupa ia.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...