Tuesday, June 09, 2009

Pasar minggu hari dua

Pagi tadi aku bisi nurun ka pasar minggu laban ka meli marik pirak ari anembiak cina siku benama Raymond. Tang aku nadai meda Raymond sahari tu. Aku enda nemu enti iya agi bejual ba pasar minggu tu. Kira ka lama udah nadai nurun ka market kena hari dua.

Aku bisi ngetu ba gerai siti ti nyual mutiara enggau fashion jewelry bukai. Udah puas diluyar cina nya aku alu meli gelang magnet siti. Manah gelang nya peda aku. Udah nya bisi ga ngetu ba gerai cina (kira ka 80% cina orang ka bedagang ba pasar minggu tu!) siti da alu meli gelang crystal, meda rega nya enda entu mar. Ukai nama, crystal nya ka dikena aku ngaga tenggak.


Cina ka nyual gelang crystal nya bisi mega nyual beg bemarik. Rindu amat aku meda sida beg nya! Lama udah berati tang alu ga enda meli ... nadai tunga ngansing kebendar! mrgreen

Aku bisi tama gerai situ tu (atas). Apu, balat ga ngemanah fashion jewelry dia! Aku sigi sengaja enggai lama dia, enggai ka bisi utai dibai pulai lagi!

Tu siti da gerai ti bisi mega nyual fashion jewelry. Datai ari menua China megang utai dijual ba gerai gerai pasar minggu tu ... kasut, pakaian, ayam anak mit, periuk mangkuk ... enti meli borong murah endar. Hari dua sigi sida pemborong ka bejual ba market tu.

Baka selama, sebedau pulai meli asi tapau ari gerai Vietnamese dulu. Tumu meh aku makai sahari tu!

Puteri's Signature

5 comments:

  1. Apuu manah amat beg manik! Enti di Sibu, lebih kurang antara RM50-RM80, lalu di Petaling Street, KL engka ulih ditawar kurang agi. Aku meda beg manik tu di menoa China taun nyin kemari kira2 RM20 - nitih pemandai betawar!

    ReplyDelete
  2. Apu, murah endar ka enti mina RM20! Nya bala cina (ari menua China) ka endar bedagang ditu .. berapa jauh murah sida ngangkat inventory sida! Jual ditu ngena US$!!

    ReplyDelete
  3. Manah endar peda ku, beg tek bisi bemanik. Manah kena dinner nya..hehehe...tau di taban benun dinner tauka wedding party ;). Buleh tahan ngak utai di jual bak pasar minggu kitak bak din.

    ReplyDelete
  4. Baka ke meda Thursday market kami ditu i.e pagila ba Crecy. Bisi Sunday market tang enda tentu rami baka ke kena ari empat nya. Nadai cina bejual ke utai baka nya ba kami ditu. Nemu utai jual sida iya? Spring rolls, prawns ravioli (siobee) enggau cantonese rice !! :-(

    Bansa afrika baru nyual 'artificial jewelleries' ari marik, kayu, kain etc etc...tang enda tentu minat aku ke utai nya. Bisi nyual ketebung, enggau sekeda afrikans traditional musical instruments, serta art deco menua sida iya. Tu rindu ga meda. Tang enda kala meli...jemah ila kini?

    ReplyDelete
  5. Charlene, manah manah dijual ba market tu on Tuesdays .. sampai ka furniture pen bisi, carpet, sida pakaian enda ibuh sebut.

    Lyana, winter tu tadi enda entu rami tang diatu, apu mayuh bala tumu ari aku udah nurun! Enti laun mimit sigi pedis ngiga alai parking ... ukai nya mimit alai parking! Alai market tu bisi ngemesai dua iti padang bol. Aku selalu pegi dua tiga aisle alu pulai.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...