Tuesday, June 23, 2009

Udah datai

Nyamai endar asai ati laban udah datai di menua. Lelak endar isi sepi aku. Kami datai ba KLIA on time tengah hari hari dua, alu sereta datai din kami alu nepat Airside Transit Hotel ba International terminal di KLIA .. semadi nganti jam kami angkat ka Miri pukul 8.40 malam nya. Bisi ga alai mandi enggau tinduk enda lama.

Duncan saduai Denice nadai bukai pengawa. Meda TV sepemanjai jalai, semadi aja tinduk. Aku geli ati ninga Duncan complain sereta tama dalam bilun ari KL ka Miri. Ni TV, deh, ko iya nanya air stewardess. Enda rindu aku nepan bilun tu, ko iya ga agi. Gamal ti ka meda TV! Pejam mata alu tinduk datai ka bilun terangkah di Miri.

Penuh bilun ari KL ka Miri. Hand carry luggage aku diasuh check in laban takut nadai alai ka orang bukai. Isssh, begedi amat. Nasib ga bisi shopping bag ti bai ari San Franciso. Dalam beg kertas nya meh alai nyimpan sida jacket enggau netbook.

Aku geli ati amat meda orang ari Health Department ti ngipa orang baru datai ba padang bilun Miri. Nyu bekena ka shower cap, bepasang ka tuping, bekena ka gaun ... apu, raya nya, ko ati aku. Laban kami ka datai ari US, alai ti sigi bisi penyakit H1N1, tepaksa ka diambi orang temperature. Nasib ga nadai fever!! Sapa ka dikarantin orang!!

Demalam jam nyu ka pukul 3.00 pagi baru aku nganjung diri tinduk. Muai jam dulu, ngiga internet connection!!! Netbook aku enda ulih nangkap free wifi ari bilik kami tauka ari ruang tamu kami. Nya meh aku kalat kalat ngiga alai ti ulih nangkap free wifi signal! mrgreen Apin nguji ba patio diluar dia. Ngarap ka ulih dia lagi. Tang siti aja aku enda rindu ... mayuh nyamuk diluar dia!

Pagi tadi (hari tiga) tumu bala dani. Udah mandi, begari alu mupuk ka pasar. Nah, duduk ba kedai kupi, maka wantan special enggi aku, mee soup enggi Denice, alu wantan sup ka Duncan. Bedau datai sida mee enggau wantan, milo ais saduai dah lengis! Nyu enda teranti! Aus, ko saduai.

Sahari tu aku nginjau Celcom broadband modem menyadi aku. Pama meh. Tau endar dikenyadi.

Naka tu aja dulu. Ila nyambung cherita.

*Date ba blog post aku dudi sahari laban ti agi ngena pacific standard time!*

Puteri's Signature

9 comments:

  1. it's always nice to be back home, pulai ke menua diri... enjoy ur holiday!!

    ReplyDelete
  2. Itu dia..sudah balik ahhahahaha.... welkem bek to Miri..hehehe...

    ReplyDelete
  3. Thanks, Pat! Enda ka Miri nuan ngabas aku?

    ReplyDelete
  4. Hehe... welcome back.
    :-)

    ReplyDelete
  5. Bah. Udah tu aku msg nuan ba FB baru, awak ka tua ulih betemu aku pulai tu ila. :) Watch out!

    ReplyDelete
  6. Thanks, Chris! Ma bisi ka Miri anang enda madah!

    Flo, looking forward to that meeting!

    ReplyDelete
  7. Welcome home serta enjoy ... anang kelalu bepanas ;)

    ReplyDelete
  8. I might just do that :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...