Monday, June 01, 2009

Nginjin Gari

Aku tu tau dikumbai 'benasib' laban maya aku agi biak suba aku jarang diasuh indai aku nuchi gari. Maya nya suba ukai nya bisi misin nuchi gari! Bala kawan aku ti serambau enggau aku endang pengawa sida nuchi gari sida sebilik. Engka indai aku sinu meda pemesai tubuh aku meh .... mit sereta kurus kering, tulang baka ikan lumi, ko indai aku.

Ba penemu aku misin nuchi gari meh siti ari utai pemadu beguna, lebih beguna ari sida iPod tauka sida CD player!! Kati enda ngaga jaku munyi nya .... sahari tu aja, 4 bakul besai gari ka dituchi! Enti gari ngemayuh nya dituchi ngena jari, apu sigi enda tekabir aku! Pelaba aku kulit jari pen abis tekikis, alu tulang punggung pen patah!

Siti agi misin ti ngasuh pengawa nuchi gari nya muntanagi, iya nya misin ngerangkai gari. Aku ditu nadai nyembui gari ba panas. Semua gari ka udah dituchi disimpan dalam misin ngerangkai gari. Mina gari ti enda tau disimpan dalam misin ngerangkai gari aja digantung, nya pen digantung dalam laundry room.

Siti aja utai enda dikerindu aku ... nerika gari. Tu siti pengawa ti ngasuh ati begedi amat. Kadang kadang semadi enda ulih dikelaung agi baru nerika, laban ti ka ngena gari nya!

Bala kita ka bisi amah .... jeles endar aku!! Sapa tegaji ka amah ba menua kami tu? Semadi meh kaya amat. Ka pen enda, aku tu meh nyadi amah kami sebilik. Amah, tukang masak, tukang tuchi gari, tukang tuchi burit ..... mrgreen


Puteri's Signature

4 comments:

  1. haha aku tu dalam kategori ke 'enda benasib' !suah diasuh indai ku nuchi gari kelia tang laban kitai ke sekula, semina weekends aja pengawa nya. Tang dalam 'kurang nasib nya' mayuh ga kenangan manis dia. Kami duai Eileen (my sister), begutung ruyung nuchi gari, berandau, betundi meh kami duai, kekadang nyu dirara ke indai kami, laban kelalu lama, nyu ka tengah ari baru tembu !hahaha ari nya meh kami duai menyadi besemaya, barang sapa dulu bulih pengawa, 'chia' injin gari ke indai kami...wahaha...menyadi kami ke lelaki (Nuga) dulu gawa, iya meli injin dulu suba. Tu ketiga kali udah injin nya betukar; kedua enggau penudi tu tadi aku meli ke indai ku. Injin ke baru diatu nya seratus peratus automatik, nadai indai aku kiruh agi, gaga iya, laban injin nya badu kediri. Tak semina ngelempai gari ba tali aja..nganti ke rangkai agi! amat ka nuan, the greatest invention of all misin tu, tauk di beri prais 'noble' iya ke ngaga misin nuchi gari tu !!! hehe

    ReplyDelete
  2. Haha, sigi amat, the washing machine one of the greatest inventions of all time .... ngasuh pengawa kitai indu muntang mimit laban nya.

    Enggi indai aku din, misin ketiga meh. Iya kedua dibeli aku, tak enda bulih 5 taun alu jai. Begedi amat ... tekena ka lemon!! Enggi ipar aku sama baka nya, agi manah. Ka penudi iya nya iya besai sekali ditemu dibeli .. aku ka milih ... bisi model besai agi tang nadai stock.

    Enti ba menua din sigi amat nyamai enti bisi misin ngerangkai gari .. hari selalu ujan, gari pen enda mudah rangkai .. enti bisi misin nya .. nah .. bisi tang enggai enda asuh kedai ngorder dulu ..

    Haha, sigi amat aku tu enda enggau orang betuchi gari! Semadi indai aku mindah emergency .. nya pen jarang amat .. enti mindah, dulu iya nuchi aku mina ngantung aja. Bisi nuan macha news ari Vatican? Ko sida, the washing machine liberated women more than the pill did!! Hahaha.

    ReplyDelete
  3. Anonymous1:25 PM

    Si amat`tau diberi perasi noble munyi ko Lyana orang ke ngaga mesin tuk. kati kok enda deh ba menua org putih tuk chelap, enggai nyadi becuci gari ba sungai, nyu meku maia winter,enda alah gak sida ke lelaki ngerepik kayu belama kena ngaga unggun api manduk ai angat kena nyuci gari haha, engai gak bepanduk ke ai angat belama kena bebasu gari. dahnya enggai nyadi gak nadai mesin pengerangkai gari, ukai bisi tuju ngelempai gari ba tengah tengah snow. Nge aku beg,kasut enggau sida bantal masuk dryer. Aku agi mit suba bisi auntie aku nyadi ama nyuci gari, tang enti pulai ke rumah indai nya paling enda best aku pulak nyadi ama, akai lelak amat masu gari, start pukul 9 pukul 11 baru abis gari diri sebilik tambah menyadi aku agi mit suba sigi maioh gari kamah. suba bedau bisi elektrik agi ngena injin api enda ulih ngena injin gari. semadi nyu maia modern tuk enda agi kiruh bebasu gari ngena jari semadi meh gari kena kerja ke perlu hand wash.
    cuthess

    ReplyDelete
  4. Apu Cath, dua jam nuchi gari pia? Amat mayuh gari dituchi nya!

    Amat ko nuan, enti nadai clothes dryer, lama amat gari rangkai .. digantung dalam rumah ngenchadi angat dalam rumah meh!! Ni maya nya rangkai!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...