Wednesday, June 17, 2009

Tenggak Bunga

Gladiola ba kebun aku udah bebunga. Bisi ga sekeda apin bebunga dia. Rindu amat aku meda laban mayuh macham kaler kelebih agi lebuh kesulai enggau humming bird bisi nutu bunga gladiola nya.

Laban dan bunga gladiola nya panjai sereta berat, nyu rebah ga iya.

Siti aja aku enda rindu pasal bekebun. Ngelusu mantun rumput ti sama tumbuh enggau sida bunga! Kemari nyu ragau ragau tedah Cory ngentun rumput ari kebun bunga aku nya. Ko iya, "Sigi pengawa aku, anang irau nuan!"

*****

Marik tenggak ka bebunga tu dikumbai lampwork. Bala ka enda nemu pasal chara iya digaga, tekenyit ninga rega marik lampwork. Marik tu digaga ngena jari siti siti sekali udah nya disimpan dalam oven, nya kebuah rega iya mar.



Marik bukai ka dikena ba tenggak tu iya nya swarovski crystal. Kada bisi 2 taun aku udah meli marik tu tang baru pagi tadi ditusuk. Manah? mrgreen


**Rosaline, bisi meda tenggak tu nuan?**

Puteri's Signature

2 comments:

  1. Cantik mat koleksi cristal nuan neh wai. Kebun bunga pen manah manah,kreatif mat di tu wai.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...