Friday, June 19, 2009

Angat!

Angat!

Kami tiga menyanak baru pulai ngambi duit ari bank, udah nya ngagai supermarket siti ti nyadi agent Western Union ... ngirum duit nya, udah nya tama van baru alu ngagai library mulai bup siti.

Kati enda angat ... van nadai air-cond alu bala anak enda ninga ka jaku!! evil Ba supermarket, belumpat laban ka nyengkau sida pinata begantung ari ceiling, udah nya betendang ka ball, udah nya beambi ka slippar jepun alu minta beli .... Nyu begetil ka pending laban ka enda ninga!!

Datai ba library .... betekan ka water fountain ... kuang kuit ... agi aus, kenu. Udah nya beambi ka bup ngasuh nginjau ... Nadai ulih nginjau bup laban ti ka pulai ka Malaysia.

Enti tak ngasi bala anak nyau alu ngetu ba MacDonalds makai ais krim. Kapa, udah panas!! Terus pulai!


Puteri's Signature

5 comments:

  1. oooo...angat geram ati padu nya !!! hehe bah! sapa mancal, pasung, karantin...eh karantin indah !!....kati ka enggau deh, agi benung petang mesai nya, kenu ka sida apai kelia, ngerara bala menyadi ke udu mancal baka kera...zennnnnnn.....

    ReplyDelete
  2. Angat hari panas dia, angat geram dia!! Ni enda betambah angat gasak anak manchal! Air-cond ba van rusak. Amat angat ga hari sahari tu tang udah lemai hari, bisi angin nyu bepasang ka baju chelap nipis lebuh ka shopping malam tu tadi.

    ReplyDelete
  3. Hehe...
    Baka aku kemarik nya. Udah gak hari kelalu angat, bejalai ngagai form 6 ke bangat gak jauh, pulai gak baru, masuk ngagai kelas 4'transfformers' aku nya, ni enda nyau beterusur peluh aku. Bisi nembiak ka ngaga ulah diwarning aku tumu...'cuaca panas, saya panas, berpeluh & tidak selesa... Jangan buat hati saya panas"..terus jenuh sida iya..
    LOL!

    ReplyDelete
  4. Nya ia. Ketawa aku maca post nuan wai. Cun nya neh, ari sigi angat, belara ka anak tek mancal..betul ngasuh mummy ia nyadi 'incredible hunk'..kekehkehh..nasib nadai alu pansut tanduk dua bak palak.. =)

    ReplyDelete
  5. Haha, Chris! Ni enda takut bala meda nuan ... endang ukai mina jaku aja panas, enggau tubuh gamal sekali ... haha


    Charlene, sigi baka iya .. stress amat gasak hari panas alu ditambah ulah anak!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...