Sunday, June 14, 2009

Mayau & Marik

Mayau aku bekena ka marik?! Apu! mrgreen

Tumu saduai dani pagi tadi laban ti gagit bemain enggau mayau! Mayau alu dibai tama ke bilik. Nah, engka mayau tekenyit digerak saduai kini laban alu tekemi ba tanchut Duncan!

"What's the kitty's name again?" ko Duncan nanya.

"I thought you said "Nikki"?", ko aku ga.

"Nikki is her first name, Trouble-maker is her middle name, and Cutie is her last name!" ko Duncan. Apu, balat endar nama nya!

Enda lama lagi, "What's her name again?"

Kemari mayau nya enda diberi makai, kasih tedah. Ukai nadai utai dempa tang meda mayau nya enda ngiga pemakai alu enda diberi . Pagi tadi nyu engkiau iya, engka lapar ko aku. Diberi pemakai alu beguai iya mansang. Paduhal lapar tedah.

Maya kami pulai sembiang tengah hari tadi, meda bisi bekau iya ba litter box. Mmmm, manah meh nya nemu nganjung diri ngena jamban iya empu!

Duncan saduai Denice sereta tama dalam rumah alu diberap mayau alu dibai tama ka dalam bilik saduai. Enda lama udah nya, alu madah ka mai mayau nya pansut.

Paduhal dibai saduai go for a walk mayau nya! Nya meh anak mayau betitih ka saduai bejalai ba driveway depan rumah kami. Ukui orang sepiak nyu begau diri meda saduai enggau mayau mansa. Amat baka anak ukui mayau nya betitih ka Duncan sebelah tanah! Geli amat ati aku!

Pagi tadi, tumu Doug muka pintu enggau jendela rumah. "My chest can feel the presence of a cat in this house." Iya sigi allergic amat ka cat dander. Ma iya udah megai mayau iya enda tau negu mata iya. Alu berai sereta mirah! Ma udah kelalu balat diexpose enggau mayau, seput pen nemu sendat! Nah, sigi enda ulih mayau nya diau dalam rumah. Diatu mayau nya agi mit, bedau ka ngasuh iya diau ba luar. Ni alah dempa jelu liar tauka digasak mayau laki orang sepiak kami!

*****

Lemai kemari aku bisi telipun ngagai ipar aku siku. Kutai iya bisi mesan ngasuh aku mai sida marik crystal. Meda orang udah mesan, ngorder lah aku sida marik crystal nya tadi. Kiraka US$ 200 ungkus crystal diorder aku.

Maya aku ka bejaku enggau ipar aku, aku alu nanya .. gelang tauka tenggak ti deka iya enggau bala kawan iya? Aku alu madah enti tenggak enda kurang ari tu (disebut aku rega) rega iya.

Apu, mar ga! Enti mar enggai bala meli! Enti mar, manah meli emas ko orang lagi, ko iya ga. eek

Enti takut mar, enda ibuh bekena ka gelang enggau tenggak swarovski crystal ga kitai. Endang udah rega iya. Enggai nyadi dijual murah agi laban pekekas iya sigi mar. Uji abas kedai emas, meda rega sida antin enggau gelang pirak enggau swarovski crystal. Sigi mar, apa agi crystal dikena aku endang saiz ka besai besai. Manah aku ngorder ba tempat rega borong. Enti meli ba kedai lebih dua kali ganda rega iya.

Ni bala kita ka ngorder gelang enggau tenggak swarovski crystal? mrgreen

Puteri's Signature

4 comments:

  1. Nikki Trouble Maker Cutie.. cantek hahaha

    nggi mak ku.. CampakTikauPalung hahahaha.....

    ReplyDelete
  2. Pelik ga kitai mensia tu neh wai, aku selalu meh ninga orang madah ngagai aku munyi cerita nuan nya tadi wai. "Apo!..empau pengembar rega nya deh,manah gi meli emas ari meli utai nya" pia ga ko sida ya.ha...ha...ha...kekadang geram ga ninga neh wai,enda nemu pemansang..he..he.. Cristal nya meh perhiasan paling glamour diatu neh wai..

    ReplyDelete
  3. claudia9:32 AM

    manah mai crystal nya...rindu ku mda ya...

    ReplyDelete
  4. Apu, Pat, kasih tudah mayau diberi nama CampakTikauPalung!! Hehe, Duncan, ka endar betanya, What's the Kitty's name again? Nya ko aku, If you can't remember the kitty's name, let's just call her Kitty!

    Anna, amat accessory glamer meh sida crystals nya diatu! Aku bisi tama kedai Swarovski ... apu, berkilau-kilau utai dia, nya meh aku, nyu nagang diri!! Murah agi enti aku meli sida marik nya alu ngaga kediri empu!

    Enti ka crystal ka murah meli ka ari menua china ga .. ukai nya sebaka quality enggau Swarovski!

    Tiap kali aku pulai ke Miri, nama enda mai mayuh agi? Bisi geng ka meli! Nah, udah disebut rega, takut ga nya mar! Aku sigi nemu, nya aku enggai mai mayuh .. mina ka kena aku empu, enggau mai leka marik aja awak ka bisi dikena ngaga ma bisi sida ipar minta.

    Claudia, thank you. Nuan ka ngorder? Heheh, endang hobby aku ... beading .. nadai entu dijual tang gian amat!! Bala sida ipar orang nganti ari aku.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...