Wednesday, June 10, 2009

Kindergarten's Over

Lemai pagila (hari empat) pengerami graduation ba sekula sida Duncan saduai Denice. Bala anembiak kindergarten bendar udah pritis lagu kena ngerindang bala ka bisi datai pengerami graduation nya ila.

Ka meda enggau ninga Duncan nyebut 'Kindergaten's Over'?



When I started kindergarten
I couldn't help feel small
But I have been growing, growing, growing
Not just growing taller
I learned to read, and learned to write, and learned my numbers too
There were many other things that I have learned to do
Kindergarten's over now but I'm not afraid
Because I know I am ready to enter the First Grade!


Puteri's Signature

10 comments:

  1. Manah endar gambar 'graduate' Duncan enggau denice nya! But...bisi but ga...I like Denice pose the most !!! Cantek, anak kitai nya !! Dua dua kiut miut :-))

    ReplyDelete
  2. WOW!! Congrates Duncan & Denice! :)

    ReplyDelete
  3. Hehehe...gamal seduai ngena tupi segi empat nya. Meh macam tek amai amai grad ari uni! Smarty pants keno urang aussie ngak. Nice photo. Meh tersenyum kedirik aku meda duncan belagu. Ceredik amai...eeee...How time flies!

    ReplyDelete
  4. Lyana, amat manah ga pose Denice dia! Enggi Duncan berapa iti ka enda menyana!

    Endun, baru ga graduate kindergarten! Heheh, such a big deal!

    ReplyDelete
  5. Charlene, photo nya diambi the same time sida ka begambar ba luar kutai. Twice a year picture day ba sekula sida tu. Nya meh mayuh school pictures!

    Amat ngumba aja gamal sida ka ngena graduation gown!

    ReplyDelete
  6. Hi Puteri! Aku selalu melayari blog nuan walau pun aku nda ngelala di. Aku rindu ninga cerita nuan ti selalu bejalai di menua tasik. Rindu mat ku meda anak nuan nya, cerdik mat iya bejako. Anak indu aku ke berumur 7 tahun ti iya bejako perkataan ti di sebut iya sigi tungsang melunggang..he..he..Ti pasal makai baru iya nombor 1. Aku bansa iban tapi anak aku bansa cina. Anak di nemu jako iban kah? Anak ku suba nemu iya bejako iban mimit, tapi diatu nadai orang ngau iya begulai lalu nda nemu agi iya jako iban.

    ReplyDelete
  7. Terima kasih Anna laban bisi ngabas ruai aku tu. Dini alai nuan diatu? Enti semak aku ditu, anang enda madah diri. Lelengau ka bala Iban enggau begulai ditu!

    Anak aku enda nemu jaku Iban .. mina seleka dua aja. Saduai lubah bejaku suba, alu bisi speech problem mimit, nya kebuah alu enda nyadi nyampur dua iti jaku, enggai ka balat agi lubah bejaku. Duncan dianjong ngagai speech therapy .. setaun udah, kira ka pama sekeda utai disebut tang kekadang agi ga sekeda bunyi enda disebut.

    ReplyDelete
  8. Amat ko nuan wai, ti anak kitai bejako dalam mayuh bahasa sigi lubah iya nemu menyusun perkataan iya. Baka anak aku ke nombor dua baru berumur 3 tahun,nemu mat iya udah bejako. Laban tiap-tiap ari iya ninga bahasa mandarin lalu enda di campur ngau bahasa lain amat cercik gi iya bejako ari kakak iya. Ti kami duai anak ku ke tuai nya bisi utai ka di padah ngai ngasuh anak ku ke biak nya nemu lalu bejako melayu kami duai ya, nda ya ke mit nya faham..he..he..

    Kami diau di Labuan Island ditu wai, enda ga jauh iga baka pejalai nuan nya wai. Tapi aku nadai meh bisi kaban iban ditu wai, nasib ga bayar telefon enda mar,ulih ga selalu contact orang di menua din. Munyi jako sempoma, ujan emas ba menoa orang, ujan batu ba menua diri, enda pia wai. Manah menua orang enda meh baka pemanah menua diri. Nyau lelengau mat ke orang ba menua din. Last aku pulai suba Easter 2007. Ukai ngai pulai pia, tapi malas ka mai anak agi mekang-mekang di bai bejalai.
    Empelah ku wai, dini kitak diau diatu?

    ReplyDelete
  9. Haha bless Duncan, I'd just done watching the video!

    Congrats ngagai seduai iya. Enda lama... 17 taun agi graduate highschool ga... :)

    ReplyDelete
  10. Anna, manah pejalai enda jauh ma nuan ka pulai! Enggi kami bejam jam dalam bilun dah ga lama nganti ba airport ... bingung belara ka anak!! Kami sebilik di California diatu. Pulai meh kami maya chuti sekula musim panas taun tu .. datai di Miri din kena 23 June. Lama kami di Miri, 7 minggu. Taun dulu kutai nyu ka 3 bulan kami di Miri! Lama!

    Enda rugi anak nuan nemu bejako Mandarin. Anak indu aku, gamal aja baka cina (apai endar iya cina, indai endar iya petunggal aku) tang seleka cina enda meh nemu! Heheh. Ngumba agi nya, enggai entu makai asi!


    Flo, amat, tak tekenyit kitai dah graduate high school ila! Where did the time go, ko kitai nanya diri. Arap ka diberkat panjai umur meh Flo .. tusah ga ngenang, being older parents and all.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...