Sunday, April 26, 2009

53

Lemai kemari kami duai Doug bisi pansut alu nganjung diri makai ba restoran dikumbai School Street Bistro ba Lodi. Bala anak tinggal laban bisi Cory nulung berati ka saduai.

Kami jarang makai ba restoran tu laban rega pemakai dia mar. Tang kemari endang sengaja makai dia laban Doug ngintu hari pengada iya. Bisi ga tegal kitai sanggup ngeluar duit lebih!

Tu meh gamal sulu ati aku ba hari pengada iya ka 53! " I'm married to an old man", ko aku beduan iya. Gambar ba sepiak kanan nya gambar dikirum iya ke aku lebuh baru bekelala kelia. Maya iya agi slim enggau sigat agi! mrgreen

Aku ngorder steak, alu Doug ngorder pasta. Enda entu nyamai pasta nya ko Doug. Aku puas ati makai steak aku, alu bisi mega ngorder dessert. Aku enda terabis ka dessert aku laban udah kelalu kenyang tambah mega dessert chocolate enggau ice-cream nya kelalu manis. Doug meh tukang sapu pemakai ka enda alah dempa aku.

Badu makai kami duai alu shopping ba Walmart. Endang baka selama, ma udah tama kedai kami alu ngati kediri. Aku sigi enggai dititih iya ma shopping! Issshhh.

Happy birthday, sweetie!

Puteri's Signature

9 comments:

  1. Selamat ari pengada! Arap ka gerai belama sereta murah rejeki!

    ReplyDelete
  2. Happy Birthday Douglas !

    Naaah...you don't change much but your specs do !! hehe :-))

    ReplyDelete
  3. Happy birthday Doug, wish you longevity good health and be happy chappy.

    ReplyDelete
  4. Nyaa ia nuan pu very own April gorgeous man :). Happy bday to your Mr. A year younger kan?

    ReplyDelete
  5. Ngarap ke nuan lantang senanag sebilik.. ohha..

    *anak nuan agik nemu jako iban puteri?...

    *pstt.. enti bisi indu omputih baka gamal sapa nyakkkk iskkk ha... baka jessica alba promote ngagai Bungai pengrindu auk...

    Regards.
    Bungai pengrindu.

    ReplyDelete
  6. Dor,

    Selamat ari pengada ngagai sulu nuan. Enda gamal iya tuai deh, umbas iya ga peda aku.

    Nuan ingatka Jackson Mani, laki Nancy Bijam? Iya bisi nemuai ngagai upis aku dua minggu tu kemari - aku nadai kala betemu enggau iya sekumbang kitai ke udah badu sekula ba Tanjong. Iya bisi nemuai ngagai upis kami lalu nyengguk aku, nyu bisi uban meh buok tudah tuai. Nancy enda gawa agi, Jackson madahka diri rindu agi ngereja pengawa gerija diatu, nyu kurang enggau urang ngereja pengawa ke bukai.

    ReplyDelete
  7. Ken, Lyana, cuthess, Charlene, BP, Rita, thanks for your wishes. Lagi aku ngasoh Doug meda comments kita, tang ma udah pansut jako Iban, nadai meh tudah mereti!

    B.P, ka ngiga indu ribai baka gamal Jessica Alba, pia? Cheeeyyyy, enti bisi indu baka gamal nya dah dulu orang bukai ngerebut!

    Rita, bisi aku betemu Nancy saduai Mani last year, ba church function. Nyadi MC Mani malam nya, bisi mega ngulu orang belagu. Kami duai Nancy bisi betukar lumur hp tang nadai ga bisi ngaga appointment dah nya .. busy maya nya. Rindu aku meda saduai nyu kiroh enggau pengawa gereja diatu.

    ReplyDelete
  8. eiesehh.. empai tembu puteri.. ilak ku kin berbekal ke jayau batun maram akik aku.. hakahk ku sepu kiba sepu kanan sekali jessica alba meda aku yau baka brat pit kok ia.. hahaaa.. +_+

    ReplyDelete
  9. BP, enti amat bisi jayau ko nuan nya, anang enda magi neh. Mayoh bala geng ka agi bujang dara, agi ngiga pangan ...

    Amat bisa jayau nuan nya ma jessica alba meda gamal nuan baka ka meda moa brat pitt! Enda betangga iya nitih nuan!

    Kitu meh nuan ngabas aku ditu .. ila aku introduce ngagai indu dara ditu .. bai neh jayau nuan nya!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...