Sunday, April 19, 2009

Thrift Store

Demalam kami menyanak bisi suping ba Big Valley Thrift. Aku ka ngiga vest sweater ka apai aku laban ba kedai endor aku selalu meli sida gari nadai agi tegiga ka gari kena musim chelap. Aku mina tetemu ka dua iti saiz ka tau dikena apai aku. Saiz besai agi ari nya mayoh endar ga dia. Aku bisi mega meli 3 pasang seluar jeans kena Duncan saduai Denice. Agi manah endar ga jeans nya. Iya ka dikena Duncan nyu abis belubang sebelah pala patung!

Doug bisi tetemu ka shop vaccuum, ka dibai ka Los Osos ila. Denice saduai Duncan orang tukang angkat ngagai van. Udah nya alu ngeso ka muscles saduai ... ngumba! Kering meh saduai nya!

Maya aku pulai ka Miri taun nyin kemari aku ka mai sekeda rekod lama aku pulai ka California tang alu nadai temu alai indai aku nyimpan! (Enda ngawa lah enti kita ka anembiak enda nemu nama utai ka rekod, ti ko aku ditu!!) Doug bisi record player diberi indai iya maya birthday iya taun nyin kemari tang alu nadai udah dimain laban ka nadai rekod. Nya meh kemari aku sempat meli dua iti rekod Barry Manilow enggau siti rekod Krismas. Mina ga 99 cents siti.

Pagi tadi aku alu main siti ari rekod Barry Manilow nya. Lagu keterubah iya, Even Now, manah endar ga didinga, tang datai ba lagu kedua, adui alu sangkut!! mrgreen Maya aku ka nyimpan rekod nya kedalam player nadai ga aku meda sida scratch. Debu, kini? Heheh.

Kami menyanak sigi rindu endar suping ba thrift store. One man's trash is another man's treasure, enda pia?

Puteri's Signature

4 comments:

  1. Puteri aku suba enda nemu nama utai Thrift tore, semadi mentua aku mai aku kin, enti bidik gari diak baru amat agi bisi tag rega.Laban suba aku nitih aja mentua aku ia laban nda nemu shopping ba menua orang. Paling ku rindu meda hiasan porcelain enggau christhmas decor, enggau barang kena ngaga handycraft diak. maioh benang aku bedau dikait diak, jarum knitting enggau crochet ukai berapa set. Orang ditu nadai kisah meli barang ba thrift store laban kena support local charity. Tang laban diatu maioh amat discount sale, nyu bebeli ba alai bukai bala pakaian laban sama ngemurah nya gak, ba zellers sarinya baju baru dijual cad1, apuu musim panas tahun suba aku meli baju yang sama rega cad19.00. Selalu gak meda gown vintage ba Thrift Store, laban anembiak ditu kak amat ke pisin vintage ba Thrift Store. Enti bidik bulih utai ke pelik enda disangka utai bisi diak.

    ReplyDelete
  2. Yes, naka meh tua Dor hahaahha sama lah kitai mpu minat.. ngagai thrift store laban maioh baju rugged2 sereta quality maioh manah2, as if baju nya baru sebulan dua dibeli. maioh tshirt kena ku diau di rumah. nyamai ndar dikena. :D... baju Gabbby pun mayoh manah2 mega.

    ReplyDelete
  3. Stidi amai rekod nuan nya... ngik entua aku nyau nyadi bangkai dimikinik ipar ku ke bunsu nya.. madah diri nemu miki, keujung tinggal tulang.. sayau meh... enti aku nemu sida ya enda beguna ke nya agi manah aku ngangkut ngena bilun pulai ke kuching tu...

    ReplyDelete
  4. Cath, pasal nulong charity nya meh kebuah kami tu rajin bebeli ka utai ari thrift store. Tambah mega economical, esp enti baju anembiak laban sida enda lama ngena baju ... betukar season ... sekeda baju baru baby saduai nadai udah dikena .. paksa ga didonate ngagai thrift store. Aku rindu begiga ka capris, shorts enggau jeans, and sweaters. Tetemu ka sida Calvin Klein, Gloria Vanderbilt, Gap ... sekeda baru endar.

    Pat, bisi thrift store kah ba Kch din? Baru aku ninga!

    Ken, record player nya endang brand new. Bisi dijual ditu around $200 rega iya. Player nya alu ulih ngerecord piring hitam ngagai audio cd .. convert magang lah records ngagai cd ngena player nya. Aku enda nemu ba Malaysia din bisi ka enda record player modern dijual. Nadai kala ga aku udah meda.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...