Thursday, April 23, 2009

Bungkus

Pagi tadi beguai aku pansut leboh ka ninga horn van ari pos opis ba luar rumah. Aku bisi ngorder utai ari ebay enggau Amazon, alu enda teranti ka utai ka diorder datai. Ngam-ngam ka order ari dua iti tempat tu datai sereta taja enda sama hari maya ka order.

Nah, tu gamal utai dibeli aku ari Amazon! Enti aku ngiga sebelah kedai cina di Sacramento ditu tentu bulih samoa utai kena ngurut kaki tu tang laban ka enggai kiroh ngiga, order aja ari Amazon! Pia nulis blog post tu, pia ga ngansar kaki ba roller! mrgreen

Siti agi utai diorder aku ari Amazon iya nya bup pasal pemakai orang ka nerima dialysis. Manah endar ga bup tu laban iya ngajar nama pemakai ka patut ditagang alu ni ka tau dempa orang ka nerima dialysis. Nitih ka lutor ka nulis bup tu, enggai nyadi enda bepenti enti ka idup lama enggau enti ka bulih pengidup ka bekualiti leboh ka ngetat penyakit. Sinu endar aku ngenang apai aku, udah ga sakit, milih utai dempa agi nya! sad

Menyadi aku siko minta beli tutup laptop iya ka udah patah hinge. Iya ka madah ni bagi laptop cover ti dikedeka, alu madah alai tau ngorder ba ebay. Aku tu mina ngorder aja alu tukang mai leboh ka pulai ka Miri bulan enam tu ila. Enda berapa endar ga model Acer tu, jampat patah hinge.

Bekenang pasal bebeli ka utai ari internet, laban ka suah endar ngorder utai online, lumur kad kredit lantang ngingat! Enti nuan nanya aku lumur IC baru aku, enda aku nemu! Lumur hand phone diri empu kekadang nemu enda ingat! Ngingat 16 iti lumur kredit kad tak nadai beleman! Tanda selalu ngisi billing information leboh ka meli utai online meh nya! mrgreen

Puteri's Signature

2 comments:

  1. Balat ma'am tu..hehehe...meh main order utai tek kena ngurut kaki. Maiyuh meh di beli nuan wai? Bisi tek macam buah ball peda ku. Steady amai ngak.

    ReplyDelete
  2. Ngicha ka kaki jampat gerai meh nya, Charlene! Actually kaki aku nadai entu pedis agi, tang those rollers useful ma kaki lelak bai beganjuh ila! Iya ka baka ball nya nyamai endar dikena. Kaki diansar ba ball nya, jari natuk keyboard!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...