Tuesday, April 14, 2009

Berendam

Aku ka meri terima kasih ngagai IbanKiih laban ti recommend ngerendam kaki dalam ai angat nyilu kuku! Aku endang kala pedis kaki suba, alu bisi direcommend ngerendam kaki aku dalam ai angat nyilu kuku tauka naka pengangat ti ulih ditat, alu ai nya disimpan Espsom salt.

Chey! Nama kebuah aku enda tingat pasal nya?! Endang agi bisi ga Epsom Salt dalam almari bilik mandi bekau ka pedis kaki dulu suba!!

Foot SoakMupok meh aku pagi tadi, udah ka ngirup kupi enggau makai roti canai, ngerendam kaki aku dalam bisin mit ti di-isi ai ti udah disimpan Epsom Salt, sambil bepeda ka news ba internet.

Epsom salt tu endang mayoh guna iya. Garam tu meh dikena dalam bath salts ti dikena orang berendam dalam bath tub. Garam tu tau ngurang ka pemedis ba kaki, muai bau ba kaki, alu tau ngasoh kulit kaki ti kasar nyadi lembut agi. Enti isi bisi mengkul tauka selau, kitai tau berendam dalam ai angat ti udah disimpan garam Epsom mega.

Sigi amat alu gerai ga pedis kaki aku suba udah ka berapa kali di rendam dalam ai angat ka udah disimpan garam Epsom tu. Ngarap ka sekali tu pemedis kaki aku tu alu gerai jampat mega. Pechuma ngetat pedis kaki lebih seminggu kategal ka enda ingat pasal ngerendam kaki ka pedis dalam ai di-isi garam Epsom! confused


**Epson Salts, or Magnesium sulfate, when used through soaking with a 1% solution, can soothe muscle pains and give a feeling of well-being. Magnesium and sulfate are absorbed through the skin. WikiAnswers**
Puteri's Signature

2 comments:

  1. apuu..ney..!!!baka ke dibuai empeleman pia??hehe..isameh... nyema amat ngasi treatment nya..Munyi ku' urg.sigi natural fisiotheraphy.
    kemari maya ke recommend nuan aku bisi kakang ati ka ngasuh nn engkah garam empa,laban bisi sekeda org.ka gatal mimit asai isi taja enda lama.nya meh nadai recommend garam.hmmm..Epsom salt?? baru ba aku...ka nguji ila.Arapka terus gerai meh kaki nuan puteri.

    ReplyDelete
  2. Hehe, sigi amat! Ukai nya baru iya ka pedis kaki, tang nya meh laban ka been a while, nyu nemu enda ingat kati chara ngubat iya!!

    Ba pharmacy alai aku meli Epsom salt nya, tang bisi ga dijual tempat bukai .. murah.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...