Wednesday, April 22, 2009

Pasar minggu

Pagi tadi aku bisi nurun ka pasar minggu. Ka ngiga sida lauk, kenu. Rami endar orang ba pasar pagi tadi, nyu nadai alai parking endor aku selalu parking. Aku mina laun mimit ari selama tang udah mayoh bala mensia dia.

Maya hari agi chelap enggau selalu ujan kutai, nadai entu mayoh orang suping dia. Engka bala enggai ngelaban chelap enggau ujan! Bala orang ka bejual pen enda mayoh.

Balat ga pengangat hari pagi tadi sepi aku. Nyu mantik isi! Ni enda berasai angat, udah berapa bulan kami ngetat ka chelap. Nyu tekenyit asai isi nyepi angat gasak mata panas! mrgreen

Bendar bepusin meda sida sayur nadai ka bisi meda utai ka narit ati. Ujung-ujung pulai mina mai terong enggau lia, alu meli ikan ka udah pandok ari gerai bala Vietnamese. Datai dirumah, nyungkit asi alu makai. Jam baru ga pukul sepuloh setengah pagi! Tumu lunch sahari tu!

Aku bisi mega ngetu ba gerai sida tambi ka nyual pua enggau kain jendela. Lama udah ngiga kain jendela ka besai buka ti umbas ba jendela ruang tamu, alu baru tetemu ka iya tambah mega murah. Ngelama tu nadai kala nyenguk gerai tambi tu! Meda nya murah, meli aku se-set. Ko tambi nya madah ka aku, beli aja, ma enda manah peda nuan bai pulai, tau ditukar. Asal aja mai pulai dalam tiga minggu, ko iya ga. Kapa aku kiroh, ma udah begantong teju dia meh! Tang umbas iya ga pemanah curtain nya .. ngipak ka rega iya lah.

Sayau endar ga pasar minggu kami ditu nadai orang bejual ka sida mee kolok! Enti bisi, alu dudok dia meh aku makai sebedau aku musin pasar nya!

Puteri's Signature

2 comments:

  1. Nya ga penyamai meli utai ba market, baik ke di US dia tauka ba kami di France tu. Urang ke nyual nya ngelak ke kitai nguji barang sida dulu. Enti enda puas ati, tau dianjung pulai baru. Aku suah meh main tu. Tang munyi ka nuan, kapa kiruh agi nganjung nya pulai agi, manah enda manah teju meh, rega ia tadi amat ipak ia ga. Enggai agi meda, donate ke gerija....

    ReplyDelete
  2. Nya meh, semadi meh utai ka dibeli nya rusak kah, charik ka ... ditu datai ka bunga digerenti! Ma mati tau dianjong alu minta ganti! Apu, kapa aku kiroh nganjong buga mati pulai ka kedai?!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...