Tuesday, April 28, 2009

Ladybird a.k.a. lady bugs

Kati ko kitai ngumbai "Ladybird" ba jaku Iban? Puas aku ngingat enda ga tingat ka nama indu utai tu. Agi aku mit suba, indai aku bisi betanam ka sida buah terong. Indu utai ladybird ka endar makai daun terong, alu aku ka endar begumpul ka indu utai tu.

Bala anak aku bakanya mega. Enda tau meda ladybird alu ka begumpul ka iya. Mula-mula dalam butul urang nyimpan indu utai tu. Rumput meh disampan dalam butul nya ngambi ka bisi utai dempa sida ladybird ko saduai.

Ujung minggu tu tadi, saduai bendar begumpul ka ladybird. Aku pen enda nemu dini alai saduai tetemu ka ladybird ngemayuh nya.


Nah, tu gamal beg alai nyimpan ladybird. Apu, luput ladybird simpan dalam beg plastik nya, ko aku manjong.

Sahari tu agi idup pen sida ladybird dalam beg nya. Nyu tiga hari sida udah dalam beg nya, alu demalam udah dibai ke luar. Kapa sida pansut, ko Duncan. Tang leboh iya pulai sekula tadi, tak nadai dah pansut siko ladybird ari beg nya.

"Those lady bugs are having too much fun in the baggie, and they don't want to come out!" ko Duncan.

Engka enda sedar zip beg nya udah dibuka. Mesai ni aja untak indu ladybird nya?! mrgreen

Puteri's Signature

5 comments:

  1. Anonymous6:19 PM

    Nama ladybird in Iban ukai "Empagau" kah. Aku selalu saru "Empagau" enggau "lagau" he he he. "Lagau" iya lalat ti besai ti selalu bisi enti maya bubuk.

    ReplyDelete
  2. Indu utai ka bebau nya baru empangau ... stink bugs ko urang ditu ngumbai nya. Nama enda nama ladybird nya neh?! *ngaru pala*

    ReplyDelete
  3. haha. sebaka ga main anak mit din dia, neh. kami agi ba primary school suba gila meh bekumpul ke ladybird! :D

    ReplyDelete
  4. Indu Lala kini ??? eshhhh Ngembal ke utai ngapa ! Nyu telipun ke menua aku tadi nanya indai aku, kati ka iban ngumbai 'lady bird' nya. Enda ga indai aku nemu. :-( sowieeee....

    ReplyDelete
  5. Indu lala? Haha, nuan ingat ka KiKi Lala! Baju jenama Ladybird enggau Kiki Lala! Hahaha.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...