Wednesday, April 29, 2009

Van

Pagi kemari leboh aku ka nyetart kerita ba parking lot supermarket ...kehhh, kehhh, kehhh, keeehhh, keeehhhh... munyi kerita. Issshhh, enda berapa ga tu. Tutup swis, uji baru ... keehhh, keeehhhh, keeehhh. Akai! Bisi sepuluh kali aku nguji nyetart nya baru ka start. Nyu betelipun ngagai Doug dulu nanya kebuah kerita iya nya enggai start.

Bisi lah hal enggau ignition, ko Doug. Ma angat alu enggai start iya. Maya aku ka nganjung anak ke sekula nadai ga beleman kerita nya start. Dah pansut ari supermarket, enggai enda ngaga hal ga iya.

Lemai nya, Doug alu mansut ka van besai kami (utai diberi entua aku). Berapa bulan enda disimpan dalam shed, nyu kamah, ni ka dibalut pukat emplawa agi! Bendar meh saduai Cory betuchi ka van nya kemari.

Pagi tadi, serta enchelak mata, Duncan alu bejako, "Mommy you are going to send us to school in the big van."

"I think we are going to walk to school, Duncan, I do not know how to drive that big van." Ngasoh gaga agi ninga ka bejalai ka sekula. Cheyy, gamal aku bejalai sebatu setengah?

Aku sigi jarang pen driba van nya. Doug nyu mesan, swing wide ma bilok, ko iya. Aku enda memunyi. Parai enti kerita dibai belantak tauka laboh ke parit! Udah ga sebuah agi bedau diadu udah ka dibai belantak enggau tiang lampu! redface

Ka ke pasar minggu pagi tadi, enda nyadi. Enggai begelut enggau urang mayuh berebut ka tempat parking. Enti mai van mit aku, enda ngawa.

Apin lama aku datai ba menoa tu suba, kami duai Doug raun meda menoa mai van nya. Maya nya endang agi enggi sida entua aku. Udah nya maya pangan aku datai nemuai, ngena van nya ga kami raun meda menoa sebelah New Mexico, Nevada, Colorado, Utah enggau California. Dua taun tu tadi, meda van nya jarang dikena sida entua aku alu meri nya ngagai kami. Sapa enggai nerima kerita diberi urang, eh!

Bisi endar ga van nya dibai meda menoa leboh bala pangan ka nemuai ari Malaysia. Bulan empat taun nyin suba, kami raun ka Disneyland. Sigi lantang pen penudok dalam van nya, laban ka besai buka. Lantang kaki unjur. Like sitting in first class, ko kawan aku leboh ka mai iya enggau bini iya ke Disneyland.

Hari lima tu lagi kami ke Los Osos baru. Van nya meh dikena laban van aku nadai ulih dibai kini kini. Van Doug enda ibuh kira, sigi enggai mai kelalu jauh, enggai ka bisi hal sebelah jalai lagi.

Bah, naka tu aja cherita sekali tu.

Puteri's Signature

4 comments:

  1. i like ur van, very ol skool and stylo! lain amat taste aku tok hahahahahah... nuan nemu nda aku teringin amat ke Home Mobile.. tang laki ku mdh aku gilooo hahahaha..

    ReplyDelete
  2. Sigi model lama van nya, tang very spacious. Agi mayoh peda sebelah jalai. Enggi Doug lama agi! Volkswagon bus ko sida ngumbai nya, iya ka dikena bala hippies zaman 60an kelia! Engine aja ka diganti VW bus iya nya.

    Aku ka meh ngiga mobile home or RV (recreational vehicle). Entua aku bisi sebuah suba, old one lah, dijual iya. Frust Doug laban enda dulu madah ka iya. Iya ka nganti ko iya.

    Trailer alai Cory nya enda ulih di-irit sebelah jalai, enggai ka terunsai! Haha.

    ReplyDelete
  3. Nya baru ransing raun ngena van besai ! Enda nyu bepadat baka kitai ke raun taun 1995 ditu kelia....hahaha nasib naka Lydia aja enggau kitai maya nya. Tang agi dikembuan aku
    Peugeot205 nya, tan endar. Semina ba mua aja betukar kaler (burak diatu), laban 'meranggap' ketegal Nicolas deka nyeliah ke indai rusa meraka jalai, pulai iya gawa malam. Enti enda laban tu, agi menyana endar ia.

    ReplyDelete
  4. Hehe, taja Peugeot nuan nya mit, jauh endar ga pejalai iya!

    Ukai semina besai, minyak dempa van nya pen besai meh!! Ila ma kita menyanak raun kitu, enti mina 7 iko kitai ulih ngena nya raun meda menoa. Tang enti lebih ari 7, mai kerita kediri ga. Bisi kerita tau dijali dia.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...