Thursday, April 02, 2009

Belajar ngena Photoshop

Apin lama tu tadi aku bisi download Photoshop 7.0. Er, bansa iya ka enda bebayar ... shhhhh! Suba endang bisi ga bemain enggau Photoshop mimit, tang laban OS ba computer nyu udah betukar berapa kali, nyu enda compatible agi ga iya ka lama nya.

Ngumbai diri nemu ngena Photoshop, enda ga. Berapa iti udah bup dibeli agi ga enda entu nemu ngena. Lebih agi ari bup, ngambi kursus pen bisi. Ukai anchi-anchi alai ka ngambi kursus Photoshop - ba California Polytechnic University keba! Kursus jangka pendek lah ... ni enda abis kursus agi ga kurang penemu! Diatu nyu enda entu ingat agi aku. Nyu puas bepeda ka video tutorials ba YouTube, bebacha ka tutorials online, apin ga entu masuk untak.

Tu tadi aku tetemu ka website Melissa Clifton. Manah amat tutorial ba website siko tu. Bisi endar ati aku belajar ka Line Art enggau Pop Art ari gambar ka diambi diri empu. Rindu amat meda kerja orang ka udah nguji tutorial iya.


Diatu aku apin entu bisi hari bemain enggau Photoshop. Tambah mega enggai enda meli external hard drive baru ga ... enda chukop disk space kena scratch disk ba netbook mit aku tu.

Aku ka ngadu header ba blog aku tu. Bah, sapa ka nulong aku ngadu header ba blog aku tu?

4 comments:

  1. Munyika nuan mih tu Puteri. Pama bekenaka Photoshop, minta saup visual editor aku aja. Dipadahka iya meniga empat kali agi mih aku sebening betempap jamahnya... hihihi.. thanks enggau link nya.

    ReplyDelete
  2. part photoshop tuk tak dapek eden nak monolong ekau weh Puteri!

    muntat amat aku ngena photoshop, enti aku terror dah lama ku berbiznes ngadu gambar kawen urang muakakakakka...!!

    kannn?

    ReplyDelete
  3. Anonymous5:01 PM

    Apu Puteri, aku bisi meda berita sarituk cerita lucu pasal The first lady menua USA, ngelanggar protokol nemu merap queen Elizabeth. Apu aku ke orang biasa ke tambab tuk nemu meh protokol enda tau megai queen tauka orang berpangkat besai. Enti kak nyua ke bungai enda meh tau masuk red carpe & Kawasan larangan, enti queen masuk mesti meh berdiri magang. Dasar keturunan orang biasa, ngena baju pen enda nemu bakani kak nyadi cinderella? Designer nama entah pisin ia nya, nge orang beratus tahun ngena baju Couture, digaga designer Europe, eiii nyu gidan ku meda ulah seduai ia Obama nya. Sigi jaik mulut aku, sampai diatu nadai meh perkembangan manah digaga Obama nya. Pandai agi Tun Mahathir enti tau nyadi president menua USA.

    ReplyDelete
  4. KM & Pat,

    Ko comment ka dibacha aku -- 90% of people using Photoshop shouldn't be using it! The software is for professionals ... termasuk kita meh nya, the 90%! Haha.

    Cath, biasa lah nya .. sida nadai bisi ngisi office Protocol ba White House .. sama enda berapa. Enggau King Saudi, nyu bowing, nunduk ka diri! Beli!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...