Friday, April 24, 2009

Terong

Terong. Buah terong ti ko aku nya. Ukai bungai terong. Ukai pantang bungai terong. mrgreen

Siti ari buah terong ka dibeli aku ba pasar minggu kutai udah dipandok alu dempa demalam. Aku jarang meli bansa terong mesai tu tang laban ka nguji resipi, Eggplant Parmigiana, nya kebuah meli terong bansa nya.


Peda pemesai terong nya! 28 cm! Terong bansa tu meh dikena orang ngaga tempura terong. Asai terong ka panjai nya ga asai iya.

Tu resipi Eggplant Parmigiana. Mayoh ngena cheese nya kebuah sebedau berengkah makai aku nelan 3 leka Lactase Enzyme. Taja pia, perut aku bendar amat bemunyi demalam! confused Isssh, enda berapa. Sorry gambar resipi nya enda entu terang tang tau ga dikenyadi enti ka nguji resipi tu. Klik gambar ngambi ka besai agi.

Nah, tu gamal iya udah dipanggang. Bisi sirap terong dibaroh cheese enggau pasta sauce nya!! Ukai pemakai kitai Iban tang enggai enda nguji. Baru iya aku nguji resipi tu, alu bendar Doug muji ngicha ka mandok resipi tu baru ila!

Limpang mimit cherita. Doug nanya, patut ka enda iya mantang diri ngena motif baka bungai terong. Issh, kiroh, ko aku. Enti umur agi biak enda ga ngawa. Isssshhh.

Puteri's Signature

7 comments:

  1. Anonymous2:35 PM

    Ei bajik gamal terung dik nya, tang pama sebut cheese nyu kak takuak aku tambah diatu nyium bau srtaganoff dipanduk mentua aku, eiii berlapar meh aku malam tuk legi laban aku neu diri enggai aka utai berkrim bakanya. Bear pun kak makai terung tuk dipanggang, tang adai ngena cheese, mina garam engau ppper aja, sedap aksile bakanya, isi erung tu ktebal amat berlemak mimit.

    ReplyDelete
  2. Enggai nyium cheese, nuan diatu pia? Huh. Tau nguji manggang terong style baka tu. Nyamai ga nya.

    ReplyDelete
  3. Aku sigi enggai makai cheese, enti dipanduk campur utai bukai agi ulih empa, tang enti matak enda sanggup aku. Ila nguji manduk baka nge nuan.

    ReplyDelete
  4. Nyumai terung tu aku demalam. Bawang putih/merah/pusu/cabi ditutuk nda ckup pedas tambah ke aku cili boh.. peiiiii steady eh nyo bekasi numis ba dapur haahahha...

    ReplyDelete
  5. Apu, pedis lauk terong nuan nya, Pat! Enti aku nguring utai ngemalat nya, apu, sampai pagi siti agi meh bau dalam rumah! Heheh.

    ReplyDelete
  6. Anonymous7:23 AM

    Sekali bala kami di idang ke orang putih makai bala sida spaghetti, bologne, Taco, Enchilada, serta maioh pemakai ka selalu dijual sbelah California dia...
    Tak enda ulih pajak ke sepi aku. Tak bau TENGUNG,lebih lebih agi pemakai Mexican... Tima Kasih ajak...
    Tuyu ga nyawa tu, tak lekat ba sida SALAI lumik, tempuyak serta rusit. Orang putih pan nutup idung meh nyium pemakai aku...

    ReplyDelete
  7. Bau tengung?! Hehehehehe!

    Pasal pemakai Mexican, aku baru ga dua taun tu ka agi nerima pemakai nya! But it's not on my favorite list!! Suba, tiap kali pulai ari restoran Mexican, asai ka enda puas ati, agi lapar asai perut! Iya ga nyawa agi enda tepantup! :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...