Wednesday, April 15, 2009

Promo blog pengarap


Post dikumbai Faith in the Unseen, post iya keterubah ditulis aku ba Reflections on Faith, blog ditulis ngena jako English. Tang blog tu jarang di-update laban ka kiroh enggau blog bukai. Meda nya jarang di-update bulan dua tu tadi aku alu delete blog tu, alu samoa post ba blog nya dipindah ngagai Puteri's Musings.

Berapa minggu tu tadi aku meda ba Dashboard Blogger account aku bisi jalai kitai ngidup baru blog ka udah didelete! Ah, enti udah bakanya tau di-idup baru meh blog aku nya laban bisi topik pasal pengarap ti ngena agi ditulis ba blog baka nya.

Sigi amat, enti kitai ka nulis pasal pengarap, manah agi ba blog endang digaga kena nulis pasal topik bakanya aja. Aku enggai sekeda enda nyamai ati laban bisi negu hal ti sensitif ba sida, tang nadai salah ga mansut runding tauka penemu ti belaban enggau penemu aku. Asal aja penemu nya ulih di defend enggau facts alu ukai enggau emotion!

Aku arap kita tau nyenguk blog aku nya ... bisi dua iti post baru dia ... topik ti tengah angat ba menoa Malaysia din.

Puteri's Signature

5 comments:

  1. Enti aku udah ba rumah temuai belabuh ari enam tu ila, iya ke bisi wifi ka aku ari nya, baru ulih nyengguk ngagai Blog Pengarap nuan. tu agi nginjau online ari urang sepiak MIL aku. Tang enda nemu diri di curi online ga tudah nya!! akai dai enggi urang bukai di protected enggi siku tu, free to all!! untung aku!

    ReplyDelete
  2. Haha, biasa lah pengawa nya!! Enggi kami nadai password protected, barangsapa ke ka enchuri ngena, enchuri meh dia!

    Eh, aku enda nemu nuan nya ngagai sida MIL mega! Kumbai aku udah ba rumah temuai ke bisi wifi nya nuan diatu!

    ReplyDelete
  3. thanks puteri...
    udah di link ke aku baru kemari'
    manah ambika ke tenggau& lalau baka diriempu ke mabu'/pandak penemu senentang pengarap .

    ReplyDelete
  4. TQ, ibankiih. Taja aku promote blog aku nya, mina berapa iko bisi nyenguk kin! Jako English dikena aku nyadi penanggul, kini? Engka dudi ila, tau ga aku ngena jako Iban ba sekeda post aku.

    ReplyDelete
  5. Anonymous9:07 PM

    Aku nadai kala nyenguk blog nya nya taja aku nemu lama nuan dah bisi, nadai ari macha. Auyk nyangka enti ditulus dalam Iban senang agi orang baka aku tuk faham hehe.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...