Saturday, April 04, 2009

Program TV

Aku nadai entu enggau orang bepeda TV. Aku mina meda dua iti program ba TV - Dancing with the Stars, enggau American Idol. Ma siri dua iti tu abis, aku mina meda berita alu enti bisi wayang manah ba TV ti apin dipeda aku, bisi ga enggau meda mimit.

Sahari tu aku ka bekunsi pasal program Dancing with the Stars. Program tu pasal pekit ballroom dancing. Siko ari tiap pasangan ke bepekit iya nya sigi penari professional, alu pangan iya celebrity, ukai orang ka nemu pasal betanda.

Ba Malaysia, bala ka rindu meda American Idol sigi ampit enggau meda program tu laban bisi diayan ba Stars TV enti enda salah aku, bala ka bisi Astro. Tang program Dancing with the Stars nadai diayan ba TV Malaysia din. Program tu sigi popular ba menoa kami ditu tang pelaba aku kebuah program tu nadai diayan ba Malaysia, er, nemu lah kitai ... pakaian ka dikena penari kelalu sexy ba penemu sekeda orang! Tambah mega, betanda bepegai pangan diri semak-semak, haram ko sekeda ga.

Aku mai kita meda program minggu nyin kemari, pasangan Cheryl Burke penari professional, enggau pelakon Sex in the City, Gilles Marini. Ba minggu nyin tadi saduai bulih perfect score, keterubah iya diberi dalam Season 8 tu.


Nah, kati ko program baka tu tau diayan ba TV di Malaysia din? Kelalu sexy!

8 comments:

  1. ooooh rindu endal meda clips! Baju bala indu terlalu menyeksa nya enda pansut di Malaysia! hahaha menyeksa orang ke nyekat, ukai orang ke meda!

    ReplyDelete
  2. Endun, amat munyi ko nuan! Menyeksa orang ka nyekat! Hehe. Kitai rindu pen meda. Amat rindu endar aku meda siri tu, endang ari pun suba. Bisi sekali maya season tu on, aku kemesi di Miri. Pedis endar ati enda entu ulih meda video clips laban dial-up connection lubah ka mati! Frust endar laban nya!

    ReplyDelete
  3. Gilles Marini. Ia tu ke french man? Rindu meda clip video nya. Kami pan nadai meh programme tu ditu tang ukai disekat engka apin nemu sida peranchis pasal tu.

    ReplyDelete
  4. huhuhu... nya ti ditunda sehati berdansa ba Astro.

    ReplyDelete
  5. haha
    i used to watch
    dancing with the stars
    tapi now
    =(
    xda gk pacakage astro ya.

    ReplyDelete
  6. Lyana, Gilles meh French ti ko aku kutai.Amat terer siko betanda ... endang di-adang aku championn season tu lagi. Contestant lelaki selalu popular agi ari contestant indu, unless contestant indu sigi amat terer. Last 2 seasons indu champion. The first season, indu champion, udah nya the next 4 seasons, lelaki aja aja menang. Baru ga the last 2 seasons indu menang.

    KM, kati gamal sehati berdansa? Manah? Bisi ka enda ba YouTube kini?

    Jeoffry, I'm surprised that the show was ever shown in Malaysia! Maybe some people made some noises, that is why it is no longer available in Malaysia. It's a very popular show, almost as popular as American Idol.

    ReplyDelete
  7. yeah,
    i agree with what you
    mentioned.
    the costumes
    of the dancers
    probably
    didn't appeal
    to some of our viewers
    =)

    anwyay,
    i really like
    to read your blog
    because of the language. =D

    ReplyDelete
  8. Jeoffry, thank you for reading my blog! :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...