Saturday, April 18, 2009

Kerita

Bisi meda kerita baru ari Proton? MPV Exora? Bisi meda?

Ee, boleh tahan ga gamal iya, eh! Rega pen kira ok, enti dibanding enggau kerita import sebansa enggau nya. Enti aku ngiga kerita di Malaysia din, endang model baka tu meh digiga aku. Baka enggi aku ditu, iya ka dibai aku belantak enggau tiang lampu kutai.

Nah enda sinu kita meda gamal kerita aku tu? sad Nyu nadai agi moa! Ka diadu/direpair, kenu, alu ga bedau. Spare part kena nganti ka ngerimping alu ga bedau dibeli. Ukai ngiga spare part baru, ngiga ari kerita ka sama model .. ari kerita orang ka enda diguna agi. Murah agi chara baka tu ari ka nganti ngena spare parts ka brand new. Kerita udah lama, enda iboh ngena parts ka baru.

Kerita aku nya baru udah dibai ka belakang rumah, alai Doug enggau Cory ka be-mekanik ila. Ka meli kerita spare, ukai kerita baru lah, er, enggai ga nambah penyampau kerita ka endang udah mayoh sebelah tanah kami ditu! Berapa buah enda dia, ragau-ragau nadai ulih dikena ba California ditu, laban ka enda pass smog test. neutral

Bisi ka empu kerita buruk kita dia? mrgreen

Puteri's Signature

6 comments:

  1. kemari kami tiga menyanak meda Exora. Jatuh cinta pandang pertama aku meda moto nya. ngelama tu semina meda ba internet jadi maioh mcm komen empelah2 dibacha aku. nyadi kemari udah aku ke meda, duduk, megai stiring.. apuuuuu. nang ngam amat Exora nya. enti dibanding diatu kami menyanak ngena Toyota Avanza... hmm.. Exora tu baroh mimit jadi nyamai niki iya, enti meli ke High Line nya bc disereta sekali nggau DVD Player , GPS pun bc. Au, bisi built in Bluetooth sekali ulih kena main lagu and nyaut henpon.

    ari tebing gamal ya baka Honda Stream tang burit belakang baka gmal Kia Carnival!! OMG, so handsome and tegap ahahhaaha..

    I fell in love with Exora!

    *asai ka ku trade in Avanza ku tang apa lah daya ...loan agi lama hahahaha...

    ReplyDelete
  2. Heheh, jatuh cinta pandang pertama neh! Beli lah, 2nd car ....

    ReplyDelete
  3. pu neh...pama ga jai mua keta nya...
    kati ulih baka nya?

    ReplyDelete
  4. Puteri, in my dreamslah.. nyo lapan ratus lebih sebulan, Avanza kmi meh RM734 sebulan... hahahhah... mati mayar seribu lebih bedau aum minyak sereta roadtax/insurans nya ehehehe.

    ReplyDelete
  5. Nya gamal kereta dik dah belantak neh, haha, tau test mata dik engka rabun sepiak haha. Lama amat kereta baru buatan malaysia nya neh van nya baka suv, aku sigi rindu meda color putih bakanya. Aku enda rindu meh ngena kereta laki ku ditu, laban dua pintu aja, susah amat cuci kereta keluar masuk pun susah enti meli van caravan manah agi, enti bala datai nemuai ila ulih ngangkut maioh orang hehe.
    cuthess

    ReplyDelete
  6. Blimey!!!! Pama ga rusak kerita dibai nuan! Jual spare part neh. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...