Wednesday, April 01, 2009

Kunsi

Sahari tu aku deka bekunsi enggau bala kita siti program/software enggau siti website.

Keterubah iya program/software ka benama PhotoScape.


Enti kita bisi berati, gambar ka dipost ba blog aku diatu nyu udah bisi drop shadow, frame, enggau digaga tile. Samoa tu digaga ngena PhotoScape. Free, geng! Download ditu! Tempat tu selamat alai download utai, anang irau pasal virus.

Siti website ti baru ditemu aku kemari (puas udah ngiga software free!) dikumbai BeFunky.

Ba website tu, kitai ulih ngaga gambar kitai nyadi kartun. Ngelala sapa ba gambar diatas nya? Ah, nya meh Lyana enggau mayau dikesayau iya, Calisto!

Nah, sapa ka enda kala meda gamal aku, tu meh iya! redface Rounded corners with drop shadow, and tiled, digaga ngena PhotoScape.

Aram, anang enda madah alu ngeso ngagai bala gambar diri empu ka udah digaga baka kartun! Aku ka meda!

6 comments:

  1. wuah ha ha ha nyu gamal aku jadi model iya deh ! pama meh !!! :-)))

    ReplyDelete
  2. apuu stedi, ila guji!

    ReplyDelete
  3. sama ngena PhotoScape mih tu. Kekadang ngena Photomatix Pro3, kekadang ngena Adobe Photoshop CS3. Tang rindu sereta nyamai agi ngena PhotoScape....:)

    ReplyDelete
  4. caiyok caiyok Puteri!!

    aku ditu semina ngadu pics nggau PhotoImpact enggau Picasa hahahahaha.

    ReplyDelete
  5. Thanks for sharing,
    udah aku bookmark site alai ngaga gambar kartun, bisi ga bulih utai (penemu baru) leboh mansa Ruai kita.

    Keep on sharing, kami tu malas "begoogle" ke utai.

    ReplyDelete
  6. Lyana, nyadi model meh nuan enggau Calisto!

    Endun, anang enda madah ma udah ngaga gambar nuan nyadi kartun!

    KM, rindu ga ngena PhotoScape, eh, easy to use!

    Pat, aku enda tingat ka Picasa! Bisi aku download baru, rindu ga ngena collage function iya.

    PT, semadi nadai pengawa, nya meh begoogle begiga ka utai! Sigi rindu ga, eh.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...